بررسی تاثیر حافظه سازمانی و قابلیت های یادگیری بر مزیت رقابتی پایدار |
2-6- سیر تحول نوآوری…………………………………………………………………………………………………… 88
3-1- مدل های نوآوری سازمانی………………………………………………………………………………………….. 90
3-2- عوامل تسهیل كننده فرآیند تغییر و نوآوری…………………………………………………………………………. 92
3-3- ویژگی های سازمان های نوآور……………………………………………………………………………………… 94
بخش پنجم:مروری بر پیشینه پژوهش:…………………………………………………………………………………….. 100
3-4- تحقیقات داخلی:…………………………………………………………………………………………………… 100
3-5- تحقیقات خارجی:………………………………………………………………………………………………….. 105
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………. 118
3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………… 119
3-3- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………. 120
3-4- اعتبار و روایی ابزار تحقیق……………………………………………………………………………………….. 122
3-5- مقیاس اندازه گیری………………………………………………………………………………………………… 124
3-6- جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………… 125
3-7- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………………………… 127
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………. 131
4-2- بخش تحلیل توصیفی تحقیق………………………………………………………………………………………. 132
4-2-1- جنسیت………………………………………………………………………………………………………. 132
4-2-2- تأهل………………………………………………………………………………………………………….. 133
4-2-3- تحصیلات……………………………………………………………………………………………………. 134
4-2-4- سن…………………………………………………………………………………………………………… 135
4-2-5- سابقه خدمت………………………………………………………………………………………………… 136
4-3- بخش تحلیل استنباطی تحقیق……………………………………………………………………………………… 137
4-3-1- آیا حافظه سازمانی بر نوآوری سازمانی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟………………………….. 138
4-3-2- آیا حافظه سازمانی بر نوآوری در بازاریابی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟……………………… 139
یک مطلب دیگر :
4-3-3- آیا قابلیت یادگیری بر حافظه سازمانی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟…………………………… 141
4-3-4- آیا قابلیت یادگیری بر نوآوری سازمانی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟………………………….. 142
4-3-5- آیا قابلیت یادگیری بر نوآوری در بازاریابی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟……………………… 144
4-3-6- آیا نوآوری سازمانی بر مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟……………………… 145
4-3-7- آیا نوآوری در بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟………………….. 147
4-4- اولویتبندی ابعاد متغیرهای یادگیری سازمانی، انعطافپذیری و استراتژی رقابتی در شرکت بیمه آسیا……….. 148
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………. 150
5-2- نتایج سؤالات تحقیق………………………………………………………………………………………………. 150
5-2-1- آیا حافظه سازمانی بر نوآوری سازمانی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟………………………….. 150
5-2-2- آیا حافظه سازمانی بر نوآوری در بازاریابی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟……………………… 151
5-2-3- آیا قابلیت یادگیری بر حافظه سازمانی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟…………………………… 151
5-2-4- آیا قابلیت یادگیری بر نوآوری سازمانی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟………………………….. 152
5-2-5- آیا قابلیت یادگیری بر نوآوری در بازاریابی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟……………………… 152
5-2-6- آیا نوآوری سازمانی بر مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟……………………… 153
5-2-7- آیا نوآوری در بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟………………….. 153
5-3- پیشنهادات تحقیق………………………………………………………………………………………………….. 153
5-3-1- پیشنهادات اجرایی…………………………………………………………………………………………… 153
5-3-2- پیشنهادات پژهشی تحقیقی………………………………………………………………………………….. 155
5-4- محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………… 155
منابع و مآخذ……………………………………………………………………………………………………………….. 156
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………… 157
منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………. 157
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-01] [ 01:09:00 ق.ظ ]
|