بررسی مشکلات اجرائی پروژه های مقاومسازی ساختمانهای آموزشی وارائه راهکار |
2-2-1-1 تاریخچه انجام مطالعات مقاومسازی (بهسازی لرزه ای)درجهان. 24
2-2-1-2 تاریخچه انجام مطالعات مقاومسازی (بهسازی لرزه ای) درایران. 24
2-2-2 خلاصه تحقیقات انجام شده 25
2-3 جمع بندی.. 34
3………………. فصل سوم:روش شناسی تحقیق 37
3-1 مقدمه. 38
3-2 روش تحقیق.. 38
3-3 جامعه آماری.. 41
3-4 حجم نمونه وروش اندازه گیری.. 41
3-5 ابزارگردآوری داده ها 42
3-6 روایی وپایایی ابزارپژوهش… 43
3-6-1 روایی.. 43
3-6-2 پایایی.. 43
3-7 روشهای آماری.. 44
4………………. فصل چهارم:نتایج وبحث 45
4-1 مقدمه. 46
4-2 نحوه اجرای پروژه ها ی مقاومسازی در سازمان نوسازی مدارس… 46
4-2-1 تصویب پروژه وتخصیص اعتبار. 46
4-2-2 طراحی پروژه وتهیه براوردهای مالی.. 47
4-2-3 انتخاب پیمانکار وانعقاد قرارداد. 47
4-2-4 اجرای پروژه 47
4-2-5 اتمام قراردادوتحویل پروژه 48
4-3 استخراج چالش ها وراهکارهابا توجه به نظرات خبرگان و مطالعه ادبیات موضوع. 48
4-4 تحلیل وبررسی چالشهای شناسایی شده 48
4-4-1 بررسی متغیرهای جمعیت شناختی.. 49
4-4-1-1 مشخصات جامعه آماری از نظر سطح تحصیلات… 49
4-4-1-2 مشخصات جامعه آماری از نظر رشته تحصیلی.. 51
4-4-1-3 مشخصات جامعه آماری از نظر سابقه همکاری با نوسازی مدارس… 53
4-5 آمار توصیفی مربوط به هر یک از چالش ها 55
4-5-1 فراوانی هریک از چالش ها 57
4-5-2 میانگین اولویتهای استان یزد. 66
4-5-3 فراوانی چالشهای کارشناسان مقاومسازی سایر استانها 68
4-5-4 میانگین اولویتهای کشوری.. 74
4-6 بررسی پایایی پرسشنامه. 76
4-6-1 آزمون نسبت برای بررسی وضعیت هر چالش… 76
5………………. فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات 82
5-1 مقدمه. 83
5-2 چالش های شناسایی شده و راهکارهای پیشنهادی.. 83
5-2-1 عدم وجود فهرست بهای تخصصی.. 83
یک مطلب دیگر :
5-2-2 عدم انجام آموزش پیمانکاران وناظران جهت اجرای مقاومسازی.. 84
5-2-3 عدم تسلط کارشناسان بر مسایل فنی.. 84
5-2-4 عدم هماهنگی اولیه با آموزش وپرورش… 84
5-2-5 نبود سیستم مناسب ارزیابی وانتخاب پیمانکاران. 85
5-2-6 تخصیص نامناسب اعتبارات عمرانی.. 85
5-3 جمع بندی.. 86
5-4 پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی.. 86
6 منابع وماخذ 87
7 پیوست 90
فهرست جداول
جدول 4‑1: نتایج به دست آمده برای هر یک از چالش ها برای کارشناسان یزد. 55
جدول 4‑2: درصد فراوانی کسب شده جهت هر یک از چالش هاکارشناسان یزد. 57
جدول 4‑3: درصد فراوانی کسب شده جهت هر یک از چالش های پیمانکاران. 60
جدول 4‑4: درصد فراوانی کسب شده جهت هر یک از چالش های مشاوران. 63
جدول 4‑5:میانگین اولویتهای استان یزد. 66
جدول 4‑6 : درصد فراوانی کسب شده چالش هااز جانب کارشناسان سایر استانها 68
جدول 4‑7:مقایسه درصد فراوانی کارشناسان استان یزد وسایر استانها 71
جدول 4‑8:میانگین نظرات سایر استانهاواستان یزد برای تعیین اولویت ها 74
جدول 4‑9: مقادیر آلفای کرونباخ جهت هر یک از پرسشنامه ها 76
جدول 4‑10: نتایج آزمون نسبت برای هر یک از چالش های کارشناسان استان یزد. 78
جدول 4‑11: نتایج آزمون نسبت برای هر یک از چالش های کارشناسان سایر استانها 80
فهرست اشکال
شکل 2‑1:نحوه فرایند مطالعات مقاومسازی[10] 19
شکل 2‑2:میزان درصد انواع اسکلت ساختمان مدارس[8] 20
شکل 2‑3: دیتایل اجرایی بهسازی بروش دیوار برشی(دستوالعمل1-2266) 21
شکل 2‑4: دیتایل اجرایی بهسازی بروش شاتکریت پیرامونی(دستورالعمل2- 2266 ) 22
شکل 2‑5: زمان تحول در صنعت ساخت وساز در ایران. 25
شکل 3‑1: نمودار فرایندتحقیق.. 41
شکل 4‑1: مشخصات جامعه آماری مشاوران از نظر سطح تحصیلات… 49
شکل 4‑2: مشخصات جامعه آماری پیمانکار از نظر سطح تحصیلات… 50
شکل 4‑3: مشخصات جامعه آماری کارشناسان استان یزد از نظر سطح تحصیلات… 50
شکل 4‑4:مشخصات جامعه آماری کارشناسان سایر استانها از نظر سطح تحصیلات… 51
شکل 4‑5: مشخصات جامعه آماری مشاوران از نظر رشته تحصیلی.. 51
شکل 4‑6: مشخصات جامعه آماری پیمانکاران از نظر رشته تحصیلی.. 52
شکل 4‑7: مشخصات جامعه آماری کارشناسان استان یزد از نظر رشته تحصیلی.. 52
شکل 4‑8: مشخصات جامعه آماری مشاوران از نظر سابقه همکاری با سازمان. 53
شکل 4‑9: مشخصات جامعه آماری پیمانکاران از نظر سابقه همکاری با سازمان. 53
شکل 4‑10:مشخصات جامعه آماری کارشناسان یزد از نظر سابقه همکاری با سازمان. 54
شکل 4‑11: مشخصات جامعه آماری کارشناسان سایر استانها از نظر سابقه همکاری با سازمان 54
شکل 4‑12:نمودار ستونی مربوط به درصد فراوانی هر یک از چالش ها کارشناسان یزد. 59
شکل 4‑13:نمودار ستونی مربوط به درصد فراوانی هر یک از چالش های پیمانکاران. 62
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-08] [ 02:26:00 ق.ظ ]
|