بررسی مولفه های گردشگری در کتابهای( فارسی ؛ مطالعات اجتماعی ؛ تاریخ ؛ جغرافیا ... |
2-6-6- گردشگری ورزشی……………………………………………………………………………………………………………….17-16
2-6-7- گردشگری روستایی یا توریسم مزرعه……………………………………………………………………………………………..17
2-6-8- گردشگری نوستالژیک………………………………………………………………………………………………………………..17
2-6-9- اکوتوریسم یا بوم گردی……………………………………………………………………………………………………………….18
2-6-10-گردشگری مذهبی…………………………………………………………………………………………………………………….18
2-6-11- گردشگری ماجراجویانه…………………………………………………………………………………………………………….18
ج
عنوان صفحه |
2-6-12-گردشگری اجتماعی یا توریسم اجتماعی…………………………………………………………………………………………….18 2-6-13- گردشگری قومی……………………………………………………………………………………………………………………..19 2-6-14-گردشگری فضا………………………………………………………………………………………………………………………..19 2-6-15- گردشگری الکترونیکی……………………………………………………………………………………………………………..19 2-6-16-گردشگری مجازی…………………………………………………………………………………………………………………….20 2-6-17-گردشگری بیابانی……………………………………………………………………………………………………………………..20 2-6-18- گردشگری آموزشی ؛ علمی ؛ گردهمایی……………………………………………………………………………………………21 2-6-19-گردشگری کار…………………………………………………………………………………………………………………………21 2-6-20-گردشگری هنری………………………………………………………………………………………………………………………21 2-6-21- گردشگری پزشکی……………………………………………………………………………………………………………………21 2-6-22-.. گردشگری پایدار………………………………………………………………………………………………………………22-21 2-6- 23- گردشگری پایدار شهری……………………………………………………………………………………………………………22 2-6- 24- گردشگری پایدار روستایی…………………………………………………………………………………………………….23-22 2-7-توریسم …………………………………………………………………………………………………………………………………….23 2-8- اشکال مختلف توریسم……………………………………………………………………………………………………………………23 2-9- اهمیت توریسم ………………………………………………………………………………………………………………………24-23 2-10- تاثیر آب و هوا بر آینده توریسم ………………………………………………………………………………………………………24 2-11- عواملی که بر آینده توریست ها موثر خواهد بود …………………………………………………………………………………….25 2-12- کاربرد اقتصاد درگردشگری……………………………………………………………………………………………………….27-26 2-13- صنعت گردشگری………………………………………………………………………………………………………………………. 27 2-14- دیدگاهی از مخالفین………………………………………………………………………………………………………………..28-27 2-15- سیستمهای گردشگری…………………………………………………………………………………………………………………..28 2-16عوامل موثربر رونق صنعت گردشگری…………………………………………………………………………………………….32-31 2-17- تاثیر گردشگری بر اقتصاد ( مولفه اقتصادی )………………………………………………………………………………….33-32 2-18- تاثیر گردشگری بر اشتغال ( مولفه اقتصادی )……………………………………………………………………………………….33 2-19- تاثیر گردشگری بر قیمتها ( مولفه اقتصادی )………………………………………………………………………………………..35 2-20- تاثیر گردشگری بر بودجه عمومی ( مولفه اقتصادی ) …………………………………………………………………………36-35 2-21- اثرات اجتماعی و فرهنگی گردشگری ( مولفه اجتماعی ) ………………………………………………………………………….36 2-22- اثرات زیست محیطی گردشگری ( مولفه زیست محیطی………………………………………………………………………..37-36
|
د
عنوان صفحه |
2-23- مولفه اعتقادی گردشگری درکتابهای روزجهانگردی وصنعت گردشگری ………………………………………………….40-39 2-24- مولفه اجتماعی – فرهنگی گردشگری……………………………………………………………………………………………41-40 2-25- مولفه های فرهنگی و هنری گردشگری …………………………………………………………………………………………….42 2-26- جاذبه های فرهنگی ……………………………………………………………………………………………………………………46 2-27- دولتها به دلایل گوناگون به موضوع توریسم وارد می شوند ………………………………………………………………………48 2-28- مولفه های مذهبی ( توریست های مذهبی ) …………………………………………………………………………………………48 2-29- مولفه های ورزشی …………………………………………………………………………………………………………………..49 2-30- واژگان تخصصی گردشگری ……………………………………………………………………………………………………54-79 2-31- مروری بر محتوای کتابهای درسی …………………………………………………………………………………………….69-55 ب- پیشینه های پژوهش 2-32- (1- پژوهش های انجام شده در ایران)………………………………………………………………………………………….76-69 2-33- ( 2- پژوهش های انجام شده درجهان ) ……………………………………………………………………………………….79-76 فصل سوم – فرآیند پژوهش 3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 81 3-2- روش پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………..81 3-3- جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………….81 3-4- تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………………..81 3-5- ابزار پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………83-81 3-6- چگونگی روایی و اعتبار ابزارپژوهش ……………………………………………………………………………………………….83 3-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………..84 فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها 4- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………….86 4-1- متغیرهای جمعیت شناختی ………………………………………………………………………………………………………..90-86 4-2- توصبف آماری داده ها …………………………………………………………………………………………………………….95-91 4-3- تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………..131-96
|
ه
عنوان صفحه |
فصل پنجم –بحث ؛نتیجه گیری و پیشنهادها 5- بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………..133 5-1- (نتایج حاصله با توجه به تجزیه تحلیل داده ها )……………………………………………………………………………..139-133 5-2- محدودیت ها و مشکلات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………139 5-3- پیشنهاد ها ………………………………………………………………………………………………………………………141-140 5-4- خلاصه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………..143-141 ضمایم فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….146-144 پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………..154-147 چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………155 عنوان انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………..156
|
و
فهرست اشکال
عنوان صفحه |
شکل شماره 1- خط مشی و رویه ی گردشگری………………………………………………………………………………………………28 شکل شماره 2 – رفتار گردشگر ……………………………………………………………………………………………………………….30 شکل شماره 3 – ویژگی اشتغال در صنعت گردشگری(مولفه اقتصادی ) ………………………………………………………………….34 شکل شماره 4 – فرآیند اثر تکاثری گردشگری ………………………………………………………………………………………………37 شکل شماره 5 – فشارهای وارد بر میهمان و میزبان ……………………………………………………………………………………….38 شکل شماره 6 – مولفه های آموزشی – علمی گردشگری در کتابهای روز جهانگردی …………………………………………………..39 شکل شماره 7- چارچوب تصمیم گیری مصرف کننده ……………………………………………………………………………………….41 شکل شماره 8 – اثر مثبت و منفی فرهنگی-اجتماعی جهانگردی ………………………………………………………………………….42 شکل شماره 9 – گونه شناسی محرک ها در توریسم ……………………………………………………………………………………….43 شکل شماره 10- مولفه های زیست محیطی گردشگری…………………………………………………………………………………….44 شکل شماره 11 – دسته بندی انواع جاذبه ها ……………………………………………………………………………………………….45 شکل شماره 12- جاذبه های طبیعی ………………………………………………………………………………………………………….45 شکل شماره 13 – نقش دولتها در توریسم (جهانگردی و گردشگری ……………………………………………………………………..47
|
ز
فهرست جدال و نمودارها
یک مطلب دیگر :
پایان نامه مشتریان و انتخاب بانک:/اهمیت تصویر ذهنی
عنوان صفحه |
جدول ونمودار 4-1-1- متغیرجمعیت شناختی (جنسیت )از پرسشنامه 1 و2………………………………………………………………86 جدول ونمودار 4-1-2- متغیرجمعیت شناختی (سابقه کار) از پرسشنامه 1و2……………………………………………………………87 جدول ونمودار 4-1-3- متغیرجمعیت شناختی (تحصیلات) از پرسشنامه 1و2……………………………………………………………88 جدول ونمودار 4-1-4- متغیرجمعیت شناختی (سن)از پرسشنامه 1و2…………………………………………………………………..89 جدول ونمودار 4-1-5- متغیرجمعیت شناختی (سابقه ی تدریس ) از پرسشنامه 1و2……………………………………………………90 مقایسه سوالات 1 الی 9 دوپرسشنامه 1و2 از کتاب فارسی چهارم ؛پنجم؛ ششم جدول ونمودار 4-3-1-مولفه اقتصادی از کتاب فارسی چهارم و پنجم وششم……………………………………………………………..96 جدول ونمودار 4-3-2-مولفه آموزشی – علمی از کتاب فارسی چهارم و پنجم وششم……………………………………………………97 جدول ونمودار 4-3-3- مولفه مذهبی از کتاب فارسیچهارموپنجموششم………………………………………………………………….98 جدول ونمودار 4-3-4-مولفه اجتماعی از کتاب فارسی چهارم و پنجم وششم ……………………………………………………………99 جدول ونمودار 4-3-5-مولفه سیاسی از کتاب فارسی چهارم و پنجم وششم……………………………………………………………..100 جدول ونمودار 4-3-6-مولفه فرهنگی هنری از کتاب فارسی چهارم و پنجم وششم…………………………………………………….101 جدول ونمودار 4-3-7-مولفه ورزشی از کتاب فارسی چهارم و پنجم وششم……………………………………………………………102 جدول ونمودار 4-3-8-مولفه زیست محیطی از کتاب فارسی چهارم و پنجم وششم…………………………………………………….103 جدول ونمودار 4-3-9- مولفه صنایع دستی گردشگری از کتاب فارسی چهارم و پنجم وششم ……………………………………….104 کد4-3-10- مقایسه سه سوال 10 و 19 و 28 از پرسشنامه 1 با سوال 10 از پرسشنامه 2 جدولونمودار4-3-10-1مولفه اقتصادی از کتاب مطالعات اجتماعی ششم وچهارموپنجم………………………………………………105 جدولونمودار4-3-10-2 مولفه اقتصادی از کتاب مطالعات اجتماعی ششم و چهارموپنجم……………………………………………..106 جدول ونمودار 4-3-10-3 مولفه اقتصادی از کتاب مطالعات اجتماعی ششم و چهارموپنجم…………………………………………..107 کد 4-3-11- مقایسه سه سوال 11 و 20 و 29 از پرسشنامه 1 با سوال11 از پرسشنامه 2 جدول ونمودار 4-3-11-1مولفه آموزشی – علمی از مطالعات اجتماعی ششم و چهارموپنجم…………………………………………108 جدول ونمودار4-3-11-2- مولفه آموزشی – علمی از مطالعات اجتماعی ششم و چهارموپنجم………………………………………..109 جدول و نمودار4-3-11-3- مولفه آموزشی – علمی از مطالعات اجتماعی ششم و چهارموپنجم……………………………………….110 کد 4-3-12- مقایسه سه سوال 12 و 21 و 30 از پرسشنامه 1 با سوال 10 از پرسشنامه 2 جدول ونمودار 4-3-12-1-مولفه مذهبی از مطالعات اجتماعی ششم و جغرافیا چهارموپنجم…………………………………………111 جدول ونمودا4-3-12-2- مولفه مذهبی از مطالعات اجتماعی ششم و تاریخ چهارموپنجم…………………………………………….112 |
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-29] [ 02:35:00 ق.ظ ]
|