2.9تأثیر فرزندان بر تصمیم گیری.. 51
2.10تأثیر فرزندان بر مرحله ی تصمیم گیری.. 56
2.11تأثیر فرزندان بر تصمیم گیری تعطیلات.. 58
2.12متغیرهای تأثیر گذار بر تأثیر فرزندان بر فرایند تصمیم گیری انتخاب مقصد. 60
2.12.1سن فرزندان. 60
2.12.2جنسیت فرزندان. 61
2.12.3استراتژی های تأثیری فرزندان. 62
2.13تأثیر فرزندان در فرایند تصمیم گیری انتخاب مقصد. 62
2.14سفرهای تفریحی خانوادگی.. 63
2.15 مدل برای فرایند تأثیرفرزندان برای  انتخاب مقصد : 64
فصل سوم:روش اجرای تحقیق.. 76
-1. 3مقدمه. 77
3-2. روش انجام پژوهش… 77
3-3. محدوده مکانی و زمانی تحقیق.. 77
3-4. جامعه آماری پژوهش… 78
3-5. روش نمونه گیری و حجم نمونه. 78
3-6. روش گردآوری داده‌ها 79
3-6-1 مطالعه كتابخانه‌ای.. 79
3-6-2 مطالعه پیمایشی.. 80

پایان نامه

 

3-7اعتبار سنجی ابزار. 80
3-8. روش تحلیل داده ها 81
فصل چهارم :یافته های پژوهش… 82
-4.1 مقدمه. 83
4.2 بررسی ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخگویان. 84
4.3 مقصد آخرین سفر خانواده‌ها 89
4-4. ویژگیهای سفر خانواده‌ها 96
4.5 آزمون فرضیه های تحقیق.. 104
فصل پنجم :بحث و نتیجه گیری.. 108
5.1              مقدمه. 109
5.2                  یافته ها 110
5.3پیشنهادات برای  پژوهش های آتی.. 116
پیوست ها 117

Abstract: 120
فهرست منابع ………………………………………………………………………………………………………………………….121

فهرست جدولها
عنوان جدول                                                                                                      صفحه
جدول شماره 3- 1: دسته بندی سوالات مطرح شده در پرسشنامه. 80
جدول شماره 4- 1: توزیع فراوانی تعداد پرسشنامه‌های گردآوری شده  83
جدول شماره 4- 2: توزیع فراوانی ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخگویان   85

یک مطلب دیگر :

 
 

جدول شماره 4- 3: توزیع فراوانی تعداد دفعات سفر به مقصد موردنظر  90
جدول شماره 4- 4: توزیع فراوانی انتخاب دوباره مقصد برای سفر  90
جدول شماره 4- 5: توزیع فراوانی پیشنهاد دهنده اصلی در آخرین سفر  91
جدول شماره 4- 6: توزیع فراوانی پیشنهاد دهنده برای رفتن به مقصد سفر  92
جدول شماره 4- 7: توزیع فراوانی مخالفت کننده برای مقصد سفر انتخاب شده  94
جدول شماره 4- 8: توزیع فراوانی تصمیم گیرنده نهایی در انتخاب آخرین مقصد سفر  95
جدول شماره 4- 10: توزیع فراوانی زمان تصمیم به مسافرت خانواده‌ها 96
جدول شماره 4- 11: توزیع فراوانی نگرش خانواده‌ها به نقش فرزندان در انتخاب مقصد سفر  97
جدول شماره 4- 12: توزیع فراوانی نگرش خانواده‌ها در مقایسه میزان تاثیر فرزندان پسر یا دختر در انتخاب مقصد سفر  98
جدول شماره 4- 13: توزیع فراوانی نگرش خانواده‌ها در مقایسه میزان تاثیر فرزندان پسر یا دختر در انتخاب مقصد سفر  98
جدول شماره 4- 14: توزیع فراوانی پیشنهاد دهنده معمول برای رفتن به سفر  99
جدول شماره 4- 16: توزیع فراوانی جستجو کننده اطلاعات در مورد مقصد سفرهای تفریحی   100
جدول شماره 4- 17: توزیع فراوانی اولویت بندی دلایل اصلی انتخاب مقصد  101
جدول شماره 4- 18: توزیع فراوانی اولویت بندی دلایل اصلی جذاب بودن مقصد  103
جدول شماره 4- 19: نتایج آزمون کا-اسکوئر در ازمون فرضیه اول پژوهش     104
جدول شماره 4- 20: نتایج آزمون کا-اسکوئر در ازمون فرضیه دوم پژوهش     105
جدول شماره 4- 21: توزیع فراوانی اولویت بندی دلایل اصلی انتخاب مقصد  106
جدول شماره 4- 22: نتایج آزمون کا-اسکوئر در آزمون فرضیه چهارم پژوهش     106
جدول شماره 4- 23: نتایج آزمون کا-اسکوئر در ازمون فرضیه پنجم پژوهش     107

فهرست شکلها
عنوان شکل                                                                                                            صفحه
شکل شماره 4- 1: نمودار درصد فراوانی نسبت پاسخگویان با دانش آموز. 87
شکل شماره 4- 2: نمودار درصد فراوانی تعداد فرزندان.. 87
شکل شماره 4- 3: نمودار درصد فراوانی تحصیلات پدران.. 87
شکل شماره 4- 4: نمودار درصد فراوانی سطح تحصیلات مادران.. 88
شکل شماره 4- 5: نمودار درصد فراوانی تعداد شاغلان در خانواده. 88
شکل شماره 4- 6: نمودار درصد فراوانی شغل پدران.. 88
شکل شماره 4- 7: نمودار درصد فراوانی شغل مادران.. 89
شکل شماره 4- 8: نمودار درصد فراوانی تعداد دفعات سفر به آخرین مقصد. 90
شکل شماره 4- 9: نمودار درصد فراوانی انتخاب دوباره مقصد برای سفر. 91
شکل شماره 4- 10: نمودار درصد فراوانی پیشنهاد دهنده اصلی در آخرین سفر. 92
شکل شماره 4- 11: نمودار درصد فراوانی پیشنهاد دهنده برای رفتن به مقصد. 93
شکل شماره 4- 12: نمودار درصد فراوانی مخالفت کننده با مقصد مورد نظر. 94
شکل شماره 4- 13: نمودار درصد فراوانی تصمیم گیرنده نهایی در انتخاب آخرین مقصد سفر. 95
شکل شماره 4- 15: نمودار درصد فراوانی زمان تصمیم به مسافرت.. 96
شکل شماره 4- 16: نمودار درصد فراوانی نگرش خانواده‌ها به نقش فرزندان در انتخاب مقصد سفر. 97
شکل شماره 4- 17: نمودار درصد فراوانی پیشنهاد دهنده معمول برای رفتن سفر. 99
شکل شماره 4- 19: نمودار درصد فراوانی جستجو کننده اطلاعات.. 100
شکل شماره 4- 20: نمودار مجموع امتیازات اولویت دلایل اصلی انتخاب مقصد. 102
شکل شماره 4- 21: نمودار مجموع امتیازات اولویت جذابیتهای مقصد. 103
 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...