تاثیر برنامه آموزش مبتنی بر مشارکت بر آگاهی ... |
تعریف متغیرها……………………………………………………………………………………………………………………….18
پیش فرض های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………20
فصل دوم :چهارچوب پژوهش و مروری بر مطالعات
چهارچوب پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………23
مروری بر مطالعات……………………………………………………………………………………………………………………………..38
فصل سوم:روش پژوهش
نوع پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………..46
جامعه پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………….46
محیط پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………….46
نمونه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………….47
روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………………47
حجم نمونه و روش محاسبه آن………………………………………………………………………………………….47
مشخصات واحد پژوهش و معیارهای ورود و خروج در مطالعه…………………………………………..48
ابزار گردآوری اطلاعات و روایی وپایایی ابزار………………………………………………………………………48
روش گردآوری اطلاعات و شرح مداخله…………………………………………………………………………….50
روش تجزیه تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………….54
محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………….54
یک مطلب دیگر :
ملاحظات اخلاقی…………………………………………………………………………………………………………………55
فصل چهارم:یافته های پژوهش
یافته های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………..57
فصل پنجم :بحث و نتیجه گیری
بحث…………………………………………………………………………………………………………………………………….77
نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………….83
کاربرد یافته ها در پرستاری……………………………………………………………………………………………….84
پیشنهادات برای پژوهش های بعدی…………………………………………………………………………………85
منابع………………………………………………………………………………………………………………………………….86
پیوست ها …………………………………………………………………………………………………………………………..94
فهرست جداول
جدول (۱-۴): توزیع فراوانی مطلق و نسبی جنسیت شرکت کنندگان در دو گروه آزمون و شاهد…..59
جدول (۲-۴): توزیع فراوانی مطلق و نسبی، میانگین و انحراف معیار سن شرکت کنندگان در دو گروه
آزمون و شاهد……………………………………………………………………………………………………………………………………..60
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-08] [ 07:06:00 ق.ظ ]
|