2-16 اعتماد.. 37
2-17 کیفیت خدمات.. 39
2-18 پیشینه پژوهش.. 42
2-19 پژوهشهای خارجی.. 42
فصل سوم: روش شناسی پژوهش.. 45
3-1 مقدمه.. 46
3-2 روش تحقیق.. 45
3-3 متغیرهای تحقیق.. 46
3-4 جامعه پژوهش.. 47
3-5 روش نمونه گیری وتعیین حجم نمونه.. 47
3-6 ابزار پژوهش و روش جمع آوری داده ها:.. 47
3-7 روایی و پایایی ابزار پژوهش.. 48
3-8 روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها:.. 48
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش.. 50
4-1 مقدمه.. 51
4-2 بیان متغیری های مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی به صورت زیر است:.. 51
4-3 تجزیه و تحلیل دادههای شرکت همراه اول.. 52
4-4 کلموگروف – اسمیرنوف.. 54

 

4-5 معادلات ساختاری.. 56
4-6 تجزیه و تحلیل دادههای شرکت ایرانسل.. 58
جدول(4-7)الفای کرونباخ شرکت ایرانسل. 58
4-7 کلموگروف – اسمیرنوف.. 60
4-8 معادلات ساختاری.. 62
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات پژوهش.. 73
5-1 مقدمه.. 74
5-2-نتیجه گیری تحقیق.. 74
5-2-1 فرضیه اول:  رضایتمندی بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد.. 74
5-2-2 فرضیه دوم: ارزش برند بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد.. 75
5-2-3 فرضیه سوم: تبلیغات زبانی بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد.. 75
5-2-4 تعهد بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد.. 75
5-2-5 اعتماد بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد.. 76
5-2-6 کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد.. 76
5-3-پیشنهادات.. 77
5-3-1 پیشنهادات کابردی.. 77
5-3-2 پیشنهادات برای تحقیقات آتی. 77
5-4 محدودیتهای پژوهش.. 78
5-4-1 موانع. 78
5-4-2 محدودیتها. 78
منابع و ماخذ.. 79
پیوست الف.. 88
پیوست ب.. 91

فهرست جداول
عنوان                                                                                                                        صفحه
جدول (2-1)تاثیرمستقیم متغیر رضایت­مشتری بر روی وفاداری مشتریان 30
جدول (2-2)تاثیرمستقیم متغیر ارزش برند بر روی وفاداری مشتریان  32
جدول (2-3)تاثیرمستقیم متغیر تعهد بر روی وفاداری مشتریان… 36
جدول (2-4)تاثیرمستقیم متغیر اعتماد بر روی وفاداری مشتریان. 38

یک مطلب دیگر :

 

جدول (2-5)تاثیرمستقیم متغیر کیفیت بر روی وفاداری مشتریان.. 40
جدول(3-1)ارتباط سؤالات با هر یک از متغیرهای تحقیق………. 47
جدول(4-1)الفای کرونباخ شرکت همراه اول………………… 51
جدول(4-2) آزمون کلموگروف- اسمیرنوف – همراه اول………… 53
جدول(4-3) ضریب رگرسیون متغیر رضایت­مندی همراه اول………. 54
جدول (4-4) ضریب رگرسیون متغیر تبلیغات زبانی همراه اول….. 54
جدول (4-5) ضریب رگرسیون متغیر تعهد همراه اول………….. 54
جدول (4-6) ضریب رگرسیون متغیر اعتماد همراه اول………… 54
جدول (4-7) ضریب رگرسیون متغیر کیفیت ادراک شده همراه اول… 54
جدول (4-8) ضریب رگرسیون متغیر ارزش برند همراه اول……… 54
جدول (4-9)کای دو…………………………………… 55
جدول (4-10)استاندارد شده متغیرها شرکت همراه اول……….. 56
جدول(4-11)مقایسه مدل پیشنهادی و مدل مستقل شرکت همراه اول.. 57
جدول(4-12)الفای کرونباخ شرکت ایرانسل…………………. 57
جدول(4-13) آزمون  کلموگروف- اسمیرنوف ایرانسل………….. 59
جدول(4-14) ضریب رگرسیون متغیر رضایت­مندی شرکت ایرانسل…… 60
جدول (4-15) ضریب رگرسیون متغیر تبلیغات زبانی شرکت ایرانسل. 60
جدول (4-16) ضریب رگرسیون متغیر تعهد شرکت ایرانسل………. 60
جدول (4-17) ضریب رگرسیون متغیر اعتماد شرکت ایرانسل…….. 60
جدول (4-18) ضریب رگرسیون متغیر کیفیت ادراک شده شرکت ایرانسل 60
جدول (4-19)ضریب رگرسیون متغیر ارزش برند شرکت ایرانسل…… 61
جدول (4-20)کای دو………………………………….. 61
جدول (4-21)استاندارد شده متغیرها ایرانسل……………… 62
جدول(4-22)مقایسه مدل پیشنهادی و مدل مستقل شرکت ایرانسل…. 63
جدول(4-23)مقایسه کیفیت خدمات نسبت به رده سنی بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل…………………………………………… 65
جدول(4-24)مقایسه تبلیغات زبانی نسبت به رده سنی بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل………………………………………. 66
جدول(4-25)مقایسه تعهد نسبت به رده سنی بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل…………………………………………… 66
جدول(4-26)مقایسه ارزش برند نسبت به رده سنی بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل…………………………………………… 67
جدول(4-27)مقایسه اعتماد نسبت به رده سنی بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل…………………………………………… 67
جدول(4-28)مقایسه رضایت مشتری نسبت به رده سنی بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل…………………………………………… 68
جدول(4-29)مقایسه وفاداری مشتری نسبت به رده سنی بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل………………………………………. 68
جدول(4-30)مقایسه کیفیت خدمات نسبت به تحصیلات مشتریان بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل…………………………………….. 69
جدول(4-31)مقایسه تبلیغات زبانی نسبت به تحصیلات مشتریان بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل…………………………………. 69
جدول(4-32)مقایسه تعهد نسبت به تحصیلات مشتریان بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل…………………………………………… 70
جدول(4-33)مقایسه ارزش برند نسبت به تحصیلات مشتریان بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل………………………………………. 70
جدول(4-34)مقایسه اعتماد نسبت به تحصیلات مشتریان بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل………………………………………. 71
جدول(4-35)مقایسه رضایت مشتری نسبت به تحصیلات مشتریان بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل…………………………………….. 71
جدول(4-36)مقایسه وفاداری مشتریان نسبت به تحصیلات مشتریان بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل…………………………………. 72

فهرست نمودار
عنوان                                                                                                             صفحه
نمودار (4-1)…………………………………. 56

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...