2-13 عوامل اصلی در کسب و کار………………………………………………………………………………… 27
2-14 اجزای کسب و کار الکترونیک……………………………………………………………………………… 29
2-15 ابزار عمده کسب و کار الکترونیک…………………………………………………………………………. 30
2-16 شش تصمیم برای اتخاذ استراتژی کسب و کار الکترونیک…………………………………………… 31
2-17 شیوه های کسب و کار الکترونیک…………………………………………………………………………. 32
2-18 پذیرش فناوری کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………….. 33
2-19 توسعه یک فعالیت مخاطره آمیز الکترونیک………………………………………………………………. 35
2-20 انواع کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………………………… 35
2-21 کاربری های کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………………. 36
2-22 استراتژی کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………………….. 37
2-23 ارزش های ایجاد شده توسط کسب و کار الکترونیکی………………………………………………… 38
2-24 یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی………………………………………………… 38
2-25 چهار عامل برای موفقیت در کسب و کار الکترونیکی…………………………………………………. 40
2-26 مزایا و معایب کسب و کار الکترونیک……………………………………………………………………. 41
2-27 تحویل به موقع…………………………………………………………………………………………………. 43
2-28 تولید و تحویل درست به موقع و مدیریت کیفیت جامع………………………………………………. 43
2-29 کاستن از موجودی انبار………………………………………………………………………………………. 44
2-30 مقاومت در برابر تولید و تحویل درست به موقع……………………………………………………….. 45
2-31 تأثیر پدیده تولید و تحویل درست به موقع بر روی چاپ بسته بندی………………………………. 45
2-32 تاریخچه ایران خودرو………………………………………………………………………………………… 47
2-33 برند ایران خودرو………………………………………………………………………………………………. 50
2-34 گروه صنعتی ایران خودرو…………………………………………………………………………………… 51
2-35 سبد برند آیکو………………………………………………………………………………………………….. 51
2-36 توسعه روش های مختلف فروش محصولات ایران خودرو………………………………………….. 52
2-37 پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………. 54
 
فصل 3 (روش شناسی تحقیق)
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………… 60
3-1 طبقه‏بندی تحقیق بر مبنای هدف……………………………………………………………………………… 60
3-2 طبقه‏بندی تحقیق بر حسب روش……………………………………………………………………………. 60
3-3 جمع آوری داده ها……………………………………………………………………………………………… 61
3-4 روایی و پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………. 62
3-5 ابزار و اندازه گیری آزمودنی ها………………………………………………………………………………. 62
3-6 جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه…………………………………………………………… 62
3-7 روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………….. 63
3-8 روش تحلیل های آماری……………………………………………………………………………………….. 63
3-9 آزمون های برازندگی مدل کلی……………………………………………………………………………….. 65
3-9-1 شاخص های GFIو AGFI………………………………………………………………………….. 65
3-9-2 شاخص RMSEA……………………………………………………………………………………… 66
3-9-3 مجذور کای……………………………………………………………………………………………… 66
3-9-4 شاخص NFI و CFI………………………………………………………………………………… 66
 
فصل 4 (تجزیه و تحلیل داده ها)
4-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….. 68
4-2 آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………… 68
4-2-1 توصیف ویژگی های جمعیت شناختی…………………………………………………………….. 68
4-3 آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………… 72
4-3-1 محاسبه پایایی سوالات تحقیق……………………………………………………………………….. 83
4-3-2 یافته های مربوط به روایی……………………………………………………………………………. 86
4-3-3 تحلیل عامل تأییدی…………………………………………………………………………………….. 87
4-3-3-1 تحلیل عاملی تأییدی متغیر زنجیره تأمین…………………………………………………. 88
4-3-3-2 تحلیل عاملی تأییدی متغیر ارزش کسب و کار…………………………………………. 98
4-3-3-3 تحلیل عاملی تأییدی متغیر مدیریت ارتباط با مشتری………………………………… 105
4-3-3-4 تحلیل عاملی تأییدی متغیر فناوری اطلاعات…………………………………………… 107
4-3-3-5 تحلیل عاملی تأییدی متغیر فعالیت های عملیاتی………………………………………. 111
4-3-3-6 تحلیل عاملی تأییدی متغیر عملکرد سازمانی……………………………………………. 113
4-3-3-7 تحلیل عاملی تأییدی متغیر شرایط محیطی………………………………………………. 123
4-3-3-8 تحلیل عاملی تأییدی کل……………………………………………………………………. 127
4-4 نتایج آزمون فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………. 185
4-4-1 فرضیه اصلی……………………………………………………………………………………………. 185

 

4-4-2 فرضیات فرعی…………………………………………………………………………………………. 186
4-4-2-1 فرضیه 1……………………………………………………………………………………………… 186
4-4-2-2 فرضیه 2……………………………………………………………………………………………… 187
4-4-2-3 فرضیه 3……………………………………………………………………………………………… 188
4-4-2-4 فرضیه 4……………………………………………………………………………………………… 189
4-4-2-5 فرضیه 5……………………………………………………………………………………………… 190
4-4-2-6 فرضیه 6……………………………………………………………………………………………… 191
4-4-2-7 فرضیه 7……………………………………………………………………………………………… 191
 
فصل 5 (نتیجه گیری)
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. 194
5-1 نتایج آزمون فرضیات…………………………………………………………………………………………… 194
5-2 محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………… 201
5-3 رتبه‏بندی مربوط به مولفه ها و پیشنهادات مدیریتی……………………………………………………… 202
5-4 پیشنهادات مربوط به تحقیقات آتی…………………………………………………………………………. 206
ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………. 207
جدول ضمائم………………………………………………………………………………………………………….. 208
پرسشنامه خبرگان……………………………………………………………………………………………………… 226
فهرست منابع…………………………………………………………………………………………………………… 235
منبع فارسی…………………………………………………………………………………………………………….. 235
منبع غیر فارسی……………………………………………………………………………………………………….. 237
Abstract…………………………………………………………………………………………………………….. 239

فهرست جداول
جدول 2-1 سطوح پیاده سازی تجارت الکترونیک… 14
جدول 2-2 تعاریف مدلهای کسب و کار الکترونیکی.. 17
جدول 2-3 روش‏های کسب درآمد الکترونیکی (امیررضا مهربان و همکاران، 1386) 20
جدول 2-4 عوامل مؤثر در انتخاب مدل کسب و کار الکترونیکی.. 20
جدول 2-5 عناصر اصلی و مراحل توسعه برای شركت‏ها (توبیاس کولمان، 2001) 35
جدول 4-1 تفکیک نمونه آماری بر حسب جنسیت.. 68
جدول 4-2 تفکیک نمونه آماری بر حسب میزان تحصیلات.. 69
جدول 4-3 تفکیک نمونه آماری بر حسب سن.. 70
جدول 4-4 تفکیک نمونه آماری بر حسب سابقه کاری.. 71
جدول 4-5 خلاصه نتایج پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ. 83
جدول 4-6 دسته‏بندی ضریب آلفای کرونباخ. 84
جدول 4-7 میانگین، واریانس و همبستگی هر گویه با کل مقیاس و ضریب آلفای کرونباخ در صورت حذف هر گویه در مجموعه 27 گویه‏ای.. 84
جدول 4-8 ارزیابی نرمال بودن متغیر زنجیره تأمین.. 88
جدول 4-9 ارزیابی نرمال بودن متغیر زنجیره تأمین.. 93
جدول 4-10 نسبت بحرانی و سطح معناداری.. 96

یک مطلب دیگر :

 

جدول 4-11 ضرایب استاندارد. 97
جدول 4-12 آزمون نرمال بودن. 98
جدول 4-13 نسبت بحرانی و سطح معناداری.. 103
جدول 4-14 ضرایب استاندارد. 104
جدول 4-15 ارزیابی نرمال بودن. 105
جدول 4-16 آزمون نرمال بودن. 107
جدول 4-17 نسبت بحرانی و سطح معناداری.. 110
جدول 4-18 ضرایب استاندارد. 110
جدول 4-19 ارزیابی نرمال بودن. 111
جدول 4-20 ارزیابی نرمال بودن متغیر عملکرد سازمانی.. 113
جدول 4-21 ارزیابی نرمال بودن متغیر عملکرد سازمانی.. 118
جدول 4-22 نسبت بحرانی و سطح معناداری.. 121
جدول 4-23 ضرایب استاندارد. 122
جدول 4-24 ارزیابی نرمال بودن متغیر شرایط محیطی……………………………………………………….. 123
جدول 4-25 نسبت بحرانی و سطح معناداری.. 126
جدول 4-26 ضرایب استاندارد……………………………………………………………………………………… 126
جدول 4-27 ارزیابی نرمال بودن داده‏های مدل کلی.. 128
جدول 4-28 ارزیابی نرمال بودن. 133
جدول 4-29 برآوردهای رگرسیونی مدل تحقیق……………………………………………………………….. 134
جدول 4-30 ضرایب استاندارد روابط در مدل. 153
جدول 4-31 انتخاب بهترین روش برآورد. 168
جدول 4-32 برآوردهای رگرسیونی خودگردان سازی.. 168
جدول 4-33 محاسبه حد بالا و پایین.. 175
جدول 4-34 مقایسه نتایج حدأکثر درست نمایی و خودگردان سازی.. 183
جدول 4-35 رتبه عوامل تحقیق. 185
جدول 4-36 آماره‏های مربوط به فرضیه اصلی.. 185
جدول 4-37 آزمون t برای فرضیه اصلی.. 186
جدول 4-38 آماره‏های مربوط به فرضیه اول. 186
جدول 4-39 آزمون t برای فرضیه اول. 187
جدول 4-40 آماره‏های مربوط به فرضیه دوم. 187
جدول 4-41 آزمون t برای فرضیه دوم. 187
جدول 4-42 آماره‏های مربوط به فرضیه سوم. 188
جدول 4-43 آزمون t برای فرضیه سوم. 188
جدول 4-44 آماره‏های مربوط به فرضیه چهارم. 189
جدول 4-45 آزمون t برای فرضیه چهارم. 189
جدول 4-46 آماره‏های مربوط به فرضیه پنجم. 190
جدول 4-47 آزمون t برای فرضیه پنجم. 190
جدول 4-48 آماره‏های مربوط به فرضیه ششم. 191
جدول 4-49 آزمون t برای فرضیه ششم. 191
جدول 4-50 آماره‏های مربوط به فرضیه هفتم. 192
جدول 4-51 آزمون t برای فرضیه هفتم. 192
جدول 5-1 آماره‏های مربوط به فرضیه اصلی.. 194
جدول 5-2 آزمون t برای فرضیه اصلی.. 194
جدول 5-3 آماره‏های مربوط به فرضیه اول. 195
جدول 5-4 آزمون t برای فرضیه اول. 195
جدول 5-5 آماره‏های مربوط به فرضیه دوم. 196
جدول 5-6 آزمون t برای فرضیه دوم. 196
جدول 5-7 آماره‏های مربوط به فرضیه سوم. 197
جدول 5-8 آزمون t برای فرضیه سوم. 197
جدول 5-9 آماره‏های مربوط به فرضیه چهارم. 198
جدول 5-10 آزمون t برای فرضیه چهارم. 198
جدول 5-11 آماره‏های مربوط به فرضیه پنجم. 199
جدول 5-12 آزمون t برای فرضیه پنجم. 199
جدول 5-13 آماره‏های مربوط به فرضیه ششم. 199
جدول 5-14 آزمون t برای فرضیه ششم. 200
جدول 5-15 آماره‏های مربوط به فرضیه هفتم. 200
جدول 5-16 آزمون t برای فرضیه هفتم. 200
رتبه‏بندی مربوط به مؤلفه‏ی زنجیره‏ی تأمین.. 202
رتبه‏بندی مربوط به مؤلفه‏ی ارزش کسب و کار. 202

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...