روش نمونه گیری.. 63

4-3. ابزار گردآوری اطلاعات: 66

ابزار سنجش…. 66

5-3. تعریف عملیاتی متغیرها. 66

6-3. پایایی ابزار. 66

7-3. روش تجزیه و تحلیل داده ها. 66

فصل چهارم :  یافته های تحقیق.. 68

1-4- یافته های توصیفی.. 68

1-1-4- سیمای پاسخگویان.. 69

2-1-4- آزمون فرضیات… 102

پایان نامه و مقاله

 

تحلیل چند متغیره  105

فصل پنجم: نتیجه گیری.. 113

فهرست منابع.. 127

نمونه پرسشنامه. 131

فهرست جداول

4-1جدول توزیع پاسخگویان بر حسب جنس—————-    69

4-2 جدول توزیع پاسخگویان بر حسب سن 71  —

4-3 جدول توزیع پاسخگویان بر حسب طبقه – 72

4-4 جدول توزیع پاسخگویان بر حسب مقطع تحصیلی73———-

4-5 جدول توزیع پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی 75———

یک مطلب دیگر :

 
 

6-4 جدول گویه های نوع دوستی 76—————

4-7 جدول گویه های همدلی 82-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–

4-8 جدول گویه های تعهد و تعلق اجتماعی 86—-

4-9 جدول گویه های هزینه فایده 89—————

4-10 جدول گویه های دینداری 93-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-

4-11 جدول رابطه بین همدلی ونوع دوستی دانش اموزان 102———

4-12 جدول رابطه هزینه وفایده با میزان نوع دوستی  103————

4-13 جدول رابطه تعهد دانش اموزان با نوع دوستی  104————-

4-14 جدول رابطه جنسیت دانش اموزان با نوع دوستی  104———-

4-15 جدول رگرسیون چند متغیره همدلی105——–

4-16 جدول معادله رگرسیون نوع دوستی 106——–

4-17 جدول شاخص های مرکزی وپراکندگی نوع دوستی  107——-

فهرست نمودار

4-1 نمودار پاسخگویان بر حسب جنسیت                  70

4-2 نمودار پاسخگویان بر حسب سن                       71

4-3 نمودار طبقه                                                 73

4-4 نمودار پاسخگویان بر حسب مقطع تحصیلی          74

4-5 نمودار پاسخگویان بر حسب رشته                      75

چکیده

پژوهش حاضر به بررسی تمایل به نوع دوستی در روابط اجتماعی وعوامل موثر بر ان در بین دانش آموزان

مقطع متوسطه پرداخته وتلاش کرده است اولا میزان تمایل به نوع دوستی را در بین دانش آموزان تعیین

وسپس ارتباط ان را با همدلی /مسولیت اجتماعی /تحلیل هزینه و پاداش ودینداری ومتغیرهای جمعیتی      (سن / جنس /تحصیلات /طبقه )بررسی نماید. روش  این پژوهش روش پیمایشی است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...