عمران-محیط زیست روابط علت و معلولی توسعهی شهرنشینی و ترافیک حاصل از خودروها ... |
- شریانی درجه1: برتری با وسایل نقلیهی موتوری بوده و کنترل دسترسی اساسیترین مشخصهی هندسی آن است و فاقد نقش اجتماعی هستند.( عبور عابرین و دوچرخه ها فقط از طریق معابر غیر همسطح میسر می باشد ) و دارای 2 گروه: آزاد راه، بزرگ راه است.
- شریانی درجه2: برتری با جابجایی وسایل نقلیهی موتوری بوده و حرکت عابرین پیاده از عرض خیابان کنترل میگردد و دارای 2 گروه: خیابانهای شریانی درجه 2 اصلی، خیابانهای شریانی درجه 2 فرعی( جمع کننده و پخش کننده ) است.
- معابر محلی : به نیازهای دوچرخهسواران و عابرین پیاده و دسترسی وسایل نقلیهی موتوری اولویت داده می شود و دارای 2 گروه: خیابانهای محلی اصلی و خیابان
-
- یک مطلب دیگر :
- پایان نامه سلامت روانی معتادان:برنامه های نگهدارنده با متادون
- های محلی فرعی است.
1-2-5 توسعهی پایدار[12]
توسعهی پایدار به توسعهای اطلاق میشود که نیازهای زمان حال را بدون آنکه تواناییهای نسلهای آینده را در تامین نیازمندیهایشان به مخاطره اندازد فراهم میکند[6].
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-08] [ 10:17:00 ب.ظ ]
|