2-10-2)ارتباط با عرضه کنندگان…………………………………………………………………………………….. 27
2-10-3) همکاری کارکنان…………………………………………………………………………………………….. 27
2-10-4) محیط کاری…………………………………………………………………………………………………… 27
2-10-5) بهینه کاوی……………………………………………………………………………………………………. 28
2-11) بررسی برخی از مدلهای مدیریت کیفیت فراگیر…………………………………………………………. 29
2-12) چهارچوب مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………. 33
2-13) عملكرد مالی…………………………………………………………………………………………………….. 35
2-14) هدف از ارزیابی عملكرد……………………………………………………………………………………… 38
2-15) ارزیابی عملكرد…………………………………………………………………………………………………. 39
2-16) رابطه بین عملکرد شغلی و اثربخشی………………………………………………………………………. 41
2-17) چه كسی باید ارزیابی را انجام دهد؟……………………………………………………………………….. 43
2-18) پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 45
2-18-1) تحقیقات انجام شده در داخل کشور……………………………………………………………………. 45
2-18-2) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور………………………………………………………………… 46
2-19) خلاصه فصل…………………………………………………………………………………………………….. 47

پایان نامه و مقاله

 

فصل سوم:…………………………………………………………………………………………………………………. 48
3-1)مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………. 49
3-2)روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………… 49
3-3) جامعه و نمونه آماری…………………………………………………………………………………………….. 49
3-4) روش ها وابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………… 50
3-5)روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………. 50
3-6)پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………. 50
3-7) روش تجزیه وتحلیل داده ها و اطلاعات……………………………………………………………………. 51
3-8) خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………. 52
فصل چهارم:………………………………………………………………………………………………………………. 53

یک مطلب دیگر :

 
 

4-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………… 54
4-2) توصیف متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………….. 55
4-2-1) متغیر جنسیت………………………………………………………………………………………………….. 55
4-2-2) متغیر سن……………………………………………………………………………………………………….. 55
4-2-3) متغیر سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………….. 56
4-2-4) توصیف متغیر عملکرد مالی………………………………………………………………………………… 56
4-2-5) توصیف متغیر عملکرد مدیریت……………………………………………………………………………. 57
4-2-6) توصیف متغیر ویژگی………………………………………………………………………………………… 57
4-2-7) توصیف متغیر قابلیت اعتماد………………………………………………………………………………… 58
4-2-8) توصیف متغیر قابلیت انطباق……………………………………………………………………………….. 58
4-2-9) توصیف متغیر دوام محصول………………………………………………………………………………… 59
4-2-10) توصیف متغیر قابلیت سرویس دهی…………………………………………………………………….. 59
4-2-11) توصیف متغیر زیباشناسی محصول………………………………………………………………………. 60
4-2-12) توصیف متغیر درک کیفیت………………………………………………………………………………… 60
4-3) آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………. 61
4-4) آزمون فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………….. 61
4-5) خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………. 71
فصل پنجم:………………………………………………………………………………………………………………… 72
5-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………… 73
5-1-1) نتایج سوال های تحقیق………………………………………………………………………………………. 73
5-1-2) نتایج آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………… 74
5-1-2-1) نتایج فرضیه اول…………………………………………………………………………………………… 74
5-1-2-2) نتایج فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………… 75
5-1-2-3) نتایج فرضیه سوم………………………………………………………………………………………….. 75
5-1-2-4) نتیجه فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………….. 75
5-1-2-5) نتیجه فرضیه پنجم…………………………………………………………………………………………. 75
5-1-2-5) نتیجه فرضیه ششم…………………………………………………………………………………………. 75
5-1-2-7)نتیجه فرضیه هفتم…………………………………………………………………………………………… 76
5-1-2-8)نتیجه فرضیه هشتم…………………………………………………………………………………………. 76
5-2) پیشنهادات بر مبنای نتایج بدست آمده……………………………………………………………………….. 76
5-3)محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………… 77
5-2-1) پیشنهاد برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………. 77

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...