3-2- روش تحقیق 40
3-3- جامعه آماری و روش نمونه‌گیری 41
3-3-1- جامعه آماری تحقیق 41
3-3-2- نمونه آماری تحقیق 41
3-4- روش گردآوری داده‌ها 41
3-5- ابزار گردآوری داده‌ها 42
3-6- روائی و پایائی ابزار سنجش 43
3-6-1- روائی ابزار سنجش 43
3-6-2- پایائی ابزار سنجش 43
3-7- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 43
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیق
4-1- مقدمه 45
4 ـ 2- توصـیف آماری متغیرهای جمعیت‌شناختی سؤالات پرسشنامه 45
4 ـ 3- توصـیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی عاملهای تحقیق 47
4 ـ 4- آزمون آزمون كولموگوروف – اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن توزیع عاملهای تحقیق 51
4 ـ 5- تجـزیه و تحلیل استنباطی داده‌های آماری (آزمون فرضیه‌های تحقیق) 51
فصل پنجم : نتیجه‌گیری و پیشنهادات

پردازش گران آینده

مدت زمان حضور شما به اتمام رسیده است. لطفا دوباره وارد شوید تا از همان‌جایی که قطع شده‌اید، ادامه دهید.

 

5-1- مقدمه 57
5-2- بحث و نتیجه‌گیری 57
5 -3- پیشنهادها 58
5-3-1- پیشنهادهای كاربردی در راستای نتایج تحقیق 58
5-3-2- پیشنهاداتی برای محققان آتی 60
منابع و مأخذ 62
پیوست (1) 64
پیوست (2) 67
 
 
فهرست جداول
عنوان                                                                           صفحه
جدول (1-1): تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 7
جدول (2-1): مقایسه بانكداری الكترونیكی و بانكداری سنتی 18
جدول (3-1): عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك 42
جدول (3-2): پایایی پرسشنامه 43
جدول (4-1): توزیع فراوانی و درصد پاسخ‌های نمونه آماری به سؤال جنسیت 45
جدول (4-2): توزیع فراوانی و درصد پاسخ‌های نمونه آماری به سؤال میزان تحصیلات 46
جدول (4- 3): توزیع فراوانی و درصد پاسخ‌های نمونه آماری به متغیرهای تحقیق 47
جدول (4- 4): نتایج آزمون كولموگوروف – اسمیرنوف 51

یک مطلب دیگر :

 

جدول (4- 5): نتیجة آزمون فرضیة 1 52
جدول (4- 6): نتیجة آزمون فرضیة 2 52
جدول (4- 7): نتیجة آزمون فرضیة 3 52
جدول (4- 8): نتیجة آزمون فرضیة 4 53
جدول (4- 9): نتیجة آزمون فرضیة 5 53
جدول (4- 10): نتیجة آزمون فرضیة 6 53
جدول (4- 11): انحراف معیار و میانگین عوامل شش‌گانة مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك 54
جدول (4 – 12): رتبه‌بندی معنی‌دار بودن تفاوت در بین عوامل شش‌گانة مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك 54
 
                                                                                  
                        
فهرست نمودارها
عنوان                                                                           صفحه
نمودار (2-1): نظریه عمل منطقی 28
نمودار (2-2): مدل تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده 29
نمودار (2-3): مدل پذیرش فناوری دیویس 29
نمودار (2-4): مدل پذیرش فناوری دو دیویس و ونکاتش 30
نمودار (2-5): مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فنآوری 31
نمودار (4‌- 1): درصد پاسخ‌های نمونة آماری به سؤال جنسیت 45
نمودار (4-2): درصد پاسخ‌های نمونه آماری به سؤال میزان تحصیلات 46
نمودار (4-3): درصد پاسخ‌های نمونه آماری به عامل انتظار عملکرد 48
نمودار (4-4): درصد پاسخ‌های نمونه آماری به عامل انتظارات كاركردی 48
نمودار (4-5): درصد پاسخ‌های نمونه آماری به عامل تمایلات رفتاری (قصد استفاده) 49
نمودار (4-6): درصد پاسخ‌های نمونه آماری به عامل نفوذ اجتماعی 49
نمودار (4-7): درصد پاسخ‌های نمونه آماری به عامل امنیت و اعتماد 50
نمودار (4-8): درصد پاسخ‌های نمونه آماری به عامل استفاده واقعی (رفتار) 50
 
 
فهرست اشکال
عنوان                                                                           صفحه
شکل 1-1 مدل مفهومی تحقیق. 6
 

چكیده

با گسترش استفاده از فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطاتی، جهان شاهد تحول عظیمی است که از آن تحت عنوان عصر اطلاعات یاد می‌شود. صنعت بانکداری نیز تحت تأثیر این تغییرات تحول شگرفی را تجربه می‌کند. بدیهی است در صورت عدم استقبال مشتریان از سیستمهای بانکداری الکترونیک ارائه اینگونه خدمات با شکست مواجه شده و با وجود اینکه در بسیاری از کشورها، میلیونها دلار در جهت ایجاد سیستمهای بانکداری الکترونیک هزینه شده است، گزارشها حاکی از آن است که علیرغم در دسترس بودن این سیستمها کاربران بالقوه از این خدمات استفاده نمی‌کنند. بنابراین تحقیق حاضر با هدف ارزیابی و رتبه‌بندی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانك ملت صورت گرفته است. پژوهش حاضر، كلیة مشتریان شعب بانک ملت استان اردبیل که دارای حساب سپرده‌ای بالای یک میلیون ریال می‌باشند (به تعداد 126915 نفر) در قلمرو زمانی شش ماهة دوم سال 1393 را به عنوان جامعة آماری در نظر گرفته و مورد بررسی قرار می‌دهد كه نمونه‌ای به حجم 383 نفر مطابق فرمول كوكران انتخاب گردید. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه‌های تحقیق نشان داد كه انتظار عملکرد، انتظارات كاركردی، تمایلات رفتاری مشتریان، نفوذ اجتماعی، امنیت و اعتماد و استفاده واقعی مشتریان از بانكداری الكترونیك بر پذیرش بانكداری الكترونیك از سوی مشتریان بانك ملت تأثیر دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...