8- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………….. 59
9- روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………… 60
10- مطالعات تطبیقی …………………………………………………………………………………………… 60
11- عناصر تحقیق ……………………………………………………………………………………………. 61
12- نوع تحقیق …………………………………………………………………………………………………… 61
5-1 تحقیقات توصیفی …………………………………………………………………………………………. 61
5-2 رویکرد کمی و کیفی تحقیق …………………………………………………………………………… 62
13- استراتژی های تحقیق ……………………………………………………………………………………… 63
6-1 تحقیق پیمایشی …………………………………………………………………………………………….. 64
14- روش و ابزار های جمع آوری داده ……………………………………………………………………… 64
7-1 مدارک پژوهش های گذشته ………………………………………………………………………….. 65

پایان نامه و مقاله

 

7-2 آمارهای رسمی ……………………………………………………………………………………………. 65
7-3 مصاحبه ها ………………………………………………………………………………………………….. 65
15- روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………. 66
16- روایی و اعتبار پژوهش ……………………………………………………………………………………. 66
17- نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………… 67
فصل چهارم: داده های تحقیق و تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………….. 69
1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………… 69
2- گردشگری در ایران …………………………………………………………………………………………….. 74
2-1 تاریخچه گردشگری ایران ………………………………………………………………………………. 74
2-2 گردشگری فرهنگی ایران ……………………………………………………………………………….. 80
2-3 گردشگری مذهبی ایران …………………………………………………………………………………. 83
2-4گردشگری غذایی ایران ………………………………………………………………………………….. 85
3- گردشگری در انگلستان ……………………………………………………………………………………… 88
3-1 تاریخچه گردشگری انگلستان …………………………………………………………………………. 89
3-2 گردشگری فرهنگی انگلستان…………………………………………………………………………… 91
3-3 گردشگری مذهبی انگلستان…………………………………………………………………………….. 93
3-4 گردشگری غذایی انگلستان …………………………………………………………………………….. 94
4- گردشگری در مالزی …………………………………………………………………………………………. 95
4-1 تاریخچه گردشگری مالزی …………………………………………………………………………….. 96

یک مطلب دیگر :

 
 

4-2 گردشگری فرهنگی مالزی ……………………………………………………………………………… 97
4-3 گردشگری مذهبی مالزی …………………………………………………………………………….. 100
4-4 گردشگری غذایی مالزی ……………………………………………………………………………… 101
5- تنوع فرهنگی در ایران ………………………………………………………………………………… 103
5-1 سیاست های چندفرهنگی ایران ……………………………………………………………………… 104
5-2 تنوع قومی، زبانی و مذهبی ایران …………………………………………………………………. 108
6- تنوع فرهنگی در انگلستان ……………………………………………………………………………….. 115
6-1 سیاست های چندفرهنگی انگلستان ………………………………………………………………… 115
6-2 تنوع قومی، زبانی و مذهبی انگلستان ………………………………………………………………. 117
7- تنوع فرهنگی در مالزی …………………………………………………………………………………… 123
7-1 سیاست های چندفرهنگی مالزی ……………………………………………………………………. 123
7-2 تنوع قومی، زبانی، مذهبی مالزی ……………………………………………………………………. 125
8- مقایسه ارکان تنوع فرهنگی بر توسعه گردشگری …………………………………………………. 129
فصل پنجم: نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………… 132
1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………… 132
2- نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………… 133
3- پیشنهادات و راهکارها …………………………………………………………………………………….. 136
3-1 پیشنهادات تنوع قومی …………………………………………………………………………………. 136
3-2 پیشنهادات تنوع زبانی ………………………………………………………………………………….. 137
3-3 پیشنهادات تنوع مذهبی ………………………………………………………………………………… 138
3-4 پیشنهادات سیاست های چندفرهنگی ……………………………………………………………… 138
4- محدودیت های پژوهش …………………………………………………………………………………. 139
منابع داخلی ……………………………………………………………………………………………………. 141

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...