کاراکترها…………………. 60
شعار………………….61
طنین………………….. 61
بسته بندی…………………… 61
کیفیت و ارزش ادراک شده…………………. 63
برچسب های خصوصی………………….. 64
راهبرد برند مشارکتی………………….. 65
بخش دوم : مروری بر تحقیقات پیشین………………….. 68
الف) تحقیقات ژان نوئل کاپفرر………………….. 69
ب)تحقیقات فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ……………………. 80
ج)تحقیقات دکتر احمد روستا ، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی………… 87
ه) تحقیقات مارک بتی………………….. 96
و)تحقیقات مارتین رول………………….. 100
ز)تحقیقات ابوالکادر بورباب و محمد بوکیلی………………….. 102
ح)تحقیقات آندریس استربینگر………………….. 111
بخش سوم : ارائه مدلی جهت گزینش معماری برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی)………… 115
سلسله مراتب و سطوح استراتژی ها…………………. 116
استراتژی های بازاریابی در هر مرحله از چرخه عمر بازار و مشخصات آن…………. 119
انواع هدف گذاری برند………………….. 141

پایان نامه

 

محدوده برند………………….. 144
رقابت در درون سبد برند………………….. 147
نوع برند………………….. 148
تشابه برند/ بازار………………….. 150
انواع معماری برند………………….. 151
خصوصیات هر دسته از معماری های برند………………….. 153
ارتباط بین استراتژی های بازاریابی و معماری برند……….. 155
فصل سوم : روش تحقیق……………………. 157
تعریف روش تحقیق………………….. 158
طرح اولیه تحقیق………………….. 158
انواع تحقیق………………….. 159
انواع متغیرها…………………. 162
انواع فرضیه های تحقیق………………….. 164
روش های نمونه گیری…………………… 165
روش تعیین حجم نمونه………………….. 166
ابزار جمع آوری داده ها…………………. 166
مقیاس های اندازه گیری…………………… 166
روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها…………………. 167
فصل چهارم : محاسبات و یافته های تحقیق……………………. 170

یک مطلب دیگر :

 
 

مقدمه………………….. 171
تحلیل توصیفی………………….. 171
تحلیل استنباطی…………………..174
سوالات اصلی و فرعی تحقیق………………….. 175
فرضیات تحقیق………………….. 176
مدل تجربی تحقیق در قالب چند مدل………………….. 178
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات……………………. 183
مقدمه………………….. 184
تبیین فرضیات تحقیق………………….. 184
دستیابی به سایر اهداف تحقیق………………….. 186
پیشنهادات و راهكارها ………………….187
پیشنهادات اجرایی معماری برند:…………………. 187
محدودیت‌های تحقیق………………….. 189
پیوست یک : پرسشنامه………………….. 190
پرسشنامه : ………………….191
منابع و ماخذ…………………… 210
چکیده انگلیسی……………………. 212
چکیده:
این تحقیق به دنبال استخراج مدلی برای انتخاب و گزینش استراتژی های توسعه برند است . در این تحقیق سعی می شود تا شیوه های مختلف توسعه برند که در حال حاضر توسط موسسات و بنگاه های اقتصادی و غیر اقتصادی استفاده می شود بررسی گردد ، سپس به ارائه مدلی جامع برای انتخاب استراتژی توسعه برند با توجه به استراتژی های بازاریابی در هر مرحله از چرخه عمر بازار ، اهداف برندسازی، نوع برند و سایر پارامترهای تاثیر گذار اقدام می شود . در نهایت مدلی که ارائه خواهد شد ، در صنعت لوازم خانگی و در استان تهران آزمون می گردد و نتایج به دست آمده جهت توسعه مدل و ارائه پیشنهادات استفاده می گردد.
فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق
مقدمه:
امروزه سرمایه اصلی بسیاری از کسب و کارها ، نام های تجاری آن هاست . برای دهه ها ، ارزش یک شرکت برحسب املاک ، سپس دارایی های ملموس ، کارخانه ها و تجهیزاتش اندازه گیری می شد. با این حال ، اخیرا به این نتیجه رسیده اند که ارزش واقعی یک شرکت، جایی بیرون از آن، یعنی در ذهن مصرف کنندگان و مشتریان قراردارد.
یک نام تجاری چکیده ای از هویت، اصالت، ویژگی ها و تفاوت هاست. یک نام تجاری این اطلاعات را که در یک کلمه متمرکز شده است، دربرمی گیرد.
نام تجاری نام ونمادی است كه:
1- با هدف استقرار دربازار،فروش بیشتر و سهم بازار بالاتر به كار گرفته می شود.
2- نه فقط درصدد ایجاد ارزش برای مشتریان بلكه در تعقیب ایجاد ارزش برای همه افراد ذینفع است.
3- دامنه گسترده ای ازفعالیت ها،شئون و ویژگی های كالا یا بنگاه اقتصادی رادر بر می گیرد.
4- هویت و شخصیت سازمان و كالاست.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...