4-7-2- آزمون فرضیات تحقیق………………………………………………………………………… 47
4-7-3- تحلیل مسیر فرضیات…………………………………………………………………………. 48
4-7-4- اثرات غیر مستقیم………………………………………………………………………………. 49
فصل پنجم(نتیجه گیری و پیشنهادات)
5-1- نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………… 51

5-2 نتایج آمار توصیفی…………………………………………………………………………………… 51

 

5-3 نتایج آمار استنباطی …………………………………………………………………………………. 52

5-4 پیشنهادات…………………………………………………………………………………………….. 52
5-5 محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………….. 53
5-6 پیشنهادات برای تحقیقات آتی ………………………………………………………………….. 53
منابع و ماخذ………………………………………………………………………………………………… 55

پایان نامه

 

ضمائم………………………………………………………………………………………………………… 62
جداول
جدول4-1) توصیف متغیر نوآوری سازمانی…………………………………………………………. 35
جدول4-2) توصیف متغیر نوآوری تکنولوژیک……………………………………………………… 36
جدول4-3) توصیف متغیر عملکرد شرکت…………………………………………………………… 37
جدول 4-4) فهرست علائم اختصاری تحلیل……………………………………………………….. 38
جدول4-5) آزمون كولموگروف- اسمیرنف برای متغیر های تحقیق……………………………. 38
جدول 4-6) شاخصهای برازش نوآوری سازمانی………………………………………………….. 40
جدول 4-7) شاخصهای برازش متغیر نوآوری محصول…………………………………………… 44
جدول 4-8) شاخصهای برازش متغیر نوآوری در فرایند………………………………………….. 46
جدول 4-9) شاخصهای برازش متغیر عملکرد شرکت…………………………………………….. 46

یک مطلب دیگر :

 

جدول 4-10) شاخصهای برازش مدل کلی تحقیق…………………………………………………. 48
جدول 4-11) مسیرهای مستقیم مورد بررسی……………………………………………………….. 49
جدول 4-12) بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی نمودار…………………………… 49

نمودارها
نمودار4-1) هیستوگرام متغیر نوآوری سازمانی………………………………………………………. 35
نمودار4-2) هیستوگرام متغیر نوآوری تکنولوژیک………………………………………………….. 36
نمودار4-3) هیستوگرام متغیر عملکرد شرکت……………………………………………………….. 37
نمودار 4-4: مدل اندازه گیری نوآوری سازمانی در حالت بار عاملی…………………………… 39
نمودار 4-5: مدل اندازه گیری نوآوری سازمانی در حالت ضرایب معناداری…………………. 40
نمودار 4-6: مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر نوآوری محصول در حالت بار عاملی………… 41
نمودار 4-7: مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر نوآوری محصول در حالت ضرایب معناداری. 42
نمودار 4-8: مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر نوآوری در فرایند در حالت بارهای عاملی….. 43
نمودار 4-9: مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر نوآوری در فرایند در حالت ضرایب معناداری 44
نمودار 4-10: مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر عملکرد شرکت در حالت بارهای عاملی…… 45
نمودار 4-11: مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر عملکرد شرکت در حالت ضرایب معناداری. 46
نمودار 4-12- مدل فرضیات تحقیق در حالت ضرایب معناداری……………………………….. 47
نمودار 4-13- مدل فرضیات تحقیق در حالت ضرایب ساختاری………………………………. 48
چکیده :
این مطالعه رابطه بین نوآوری سازمانی و قابلیت های نوآوری تکنولوژیکی را ارزیابی می­کند، و اثر آنها را بر عملکرد شرکت با استفاده از یک چارچوب نظری با دیدگاه منبع محور تحلیل می کند. این تحقیق یک گواه تجربی از یک تحقیق بر روی 87 شرکت صنعتی مواد غذایی استان گیلان و مدل سازی یک سیستم از توابع ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی می­باشد که میزان آلفا کرونباخ حدود 91/0 بوده و نتایج بدست آمده تایید کردند که نوآوری سازمانی از توسعه قابلیت های نوآوری تکنولوژیکی حمایت می­کند و نیز اینکه هم نوآوری سازمانی و هم قابلیت­های تکنولوژیکی برای محصولات و فرایندها می­توانند منجر به عملکرد عالی شرکت بشوند.

فصل اول

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...