تاثیرمشاوره بر انگیزه پیشرفت تحصیلی وخودپنداره دانش آموزان آموزش و پرورش تهران |
از دیگر اهداف، تعیین تاثیر مشاوره بر دانش آموزانی که نمی توانند خودشان را با موقعیت جدید سازگار سازند. زیرا بر طبق نظر (پینتریچ، 2003 )، غالبا دانش آموزان با موقعیت هایی که مواجهه می شوند نمی توانند خواسته های خود را برآورده سازند و تکالیفشان را با کمک دیگران انجام می دهند.
1-6 فرضیات پژوهشی:
1- بین مشاوره و راهنمایی و ایجاد انگیزه ی تحصیلی رابطه ی مستقیم و مثبت وجود دارد.
2- بین مشاوره و راهنمایی و ایجاد خودپنداره درست به دانش آموزان رابطه ی مستقیم و مثبت وجود دارد.
تعداد صفحه :113
یک مطلب دیگر :
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-29] [ 07:39:00 ب.ظ ]
|