ب ـ بررسی مطالعات مدیریت­های مشارکتی ساخته­شده توسط دولت برای حفظ مراتع……………………… 73
بررسی و نقد منابع مرتبط با عنوان…………………………………………………………………………………………………….. 76
بخش دوم : چارچوب نظری
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 78

  1. دانش­بومی، ویژگیها و اهمیت آن…………………………………………………………………………………………………… 79
  2. پایان نامه

  3.  

1-1- مفهوم دانش­بومی…………………………………………………………………………………………………………………….. 79

یک مطلب دیگر :

 

2-1- اهمیت دانش­بومی……………………………………………………………………………………………………………………. 83
3-1- ویژگیهای دانش­بومی……………………………………………………………………………………………………………….. 87
4-1- بی­اهمیت شمردن بومیان و دانش آنها……………………………………………………………………………………… 91
5-1- بی­توجهی به دانش­بومی از دلایل شکست برنامه­های توسعه……………………………………………………… 97
6-1- توجه برنامه­ریزان توسعه به دانش­بومی………………………………………………………………………………………. 98
7-1- دانش­بومی راهی برای دستیابی به توسعه…………………………………………………………………………………. 101
8-1- دانش رسمی……………………………………………………………………………………………………………………………. 103
9-1- تلفیق دانش بومی و رسمی………………………………………………………………………………………………………. 107
2- بهره­برداری پایدار از منابع طبیعی…………………………………………………………………………………………………. 109
1-2- مفهوم توسعۀ پایدار………………………………………………………………………………………………………………….. 109
2-2- حفاظت از منابع­طبیعی در توسعۀ پایدار……………………………………………………………………………………. 111
3-2- کاربرد دانش­بومی در توسعۀ پایدار……………………………………………………………………………………………. 112

فصل چهارم : روش تحقیق
روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 115

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...