تلفیق دانش بومی و نوین در مدیریت پایدار مراتع (مطالعۀ موردی شهرستان دماوند) |
ب ـ بررسی مطالعات مدیریتهای مشارکتی ساختهشده توسط دولت برای حفظ مراتع……………………… 73
بررسی و نقد منابع مرتبط با عنوان…………………………………………………………………………………………………….. 76
بخش دوم : چارچوب نظری
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 78
1-1- مفهوم دانشبومی…………………………………………………………………………………………………………………….. 79
یک مطلب دیگر :
2-1- اهمیت دانشبومی……………………………………………………………………………………………………………………. 83
3-1- ویژگیهای دانشبومی……………………………………………………………………………………………………………….. 87
4-1- بیاهمیت شمردن بومیان و دانش آنها……………………………………………………………………………………… 91
5-1- بیتوجهی به دانشبومی از دلایل شکست برنامههای توسعه……………………………………………………… 97
6-1- توجه برنامهریزان توسعه به دانشبومی………………………………………………………………………………………. 98
7-1- دانشبومی راهی برای دستیابی به توسعه…………………………………………………………………………………. 101
8-1- دانش رسمی……………………………………………………………………………………………………………………………. 103
9-1- تلفیق دانش بومی و رسمی………………………………………………………………………………………………………. 107
2- بهرهبرداری پایدار از منابع طبیعی…………………………………………………………………………………………………. 109
1-2- مفهوم توسعۀ پایدار………………………………………………………………………………………………………………….. 109
2-2- حفاظت از منابعطبیعی در توسعۀ پایدار……………………………………………………………………………………. 111
3-2- کاربرد دانشبومی در توسعۀ پایدار……………………………………………………………………………………………. 112
فصل چهارم : روش تحقیق
روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 115
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-08-10] [ 01:15:00 ب.ظ ]
|