2-7-1- نمونه آماری.. 12
3-7-1- روش نمونه گیری.. 12
4-7-1- روش تجزیه و تحلیل داده ها 12
8-1- قلمرو تحقیق.. 12
9-1- موانع ومحدودیتهای تحقیق.. 13
2- ادبیات و پیشینه تحقیق.. 16
مقدمه.. 16
1-2- تعاریف جهانی صنایع دستی.. 18
1-1-2- تعاریف هنرهای سنتی و صنایع دستی در ایران.. 19
2-1-2- مشخصات کلی صنایع دستی.. 20
3-1-2- ویژگی های صنایع دستی ایران.. 21
4-1-2- دسته بندی رشته های صنایع دستی ایران.. 21
5-1-2- نقش صنایع دستی در توسعه اقتصادی – اجتماعی جامعه.. 24
6-1-2- اثرات  تولید صنایع دستی بر اقتصاد ملی.. 25
7-1-2- موقعیت جهانی صنایع دستی.. 30
8-1-2- موقعیت اقتصادی صنایع دستی در ایران.. 31
9-1-2- طبقه بندی صنایع دستی.. 34
10-1-2- مصرف کنندگان صنایع دستی.. 37
11-1-2-  رفتار خرید صنایع دستی گردشگران.. 38
1-11-1-2- گونه شناسی خریداران.. 40
2-11-1-2- معیارهای انتخاب صنایع دستی توسط گردشگران.. 41
2-2- چارچوب کلان نظری.. 45
1-2-2- توسعه گردشگری و اثرات اقتصادی.. 45
1-1-2-2- اثرات اقتصادی توسعه گردشگری بر صنایع دستی.. 47
1-1-1-2-2- گردشگری و کارآفرینی.. 50
1-1-1-1-2-2- انواع کارآفرینی ها در گردشگری.. 51
2-1-1-1-2-2- تعریف SMEs. 53
3-1-1-1-2-2- گردشگری و کارآفرینی در صنایع دستی:.. 55
2-1-1-2-2- گردشگری و افزایش اشتغال.. 56
3-1-1-2-2- گردشگری و افزایش درآمد صنعتگران.. 58
3-2- مدل مفهومی تحقیق.. 60
4-2- پیشینه تحقیق.. 61
3- روش تحقیق.. 66
1-3- روش تحقیق.. 66
2-3- جامعه آماری.. 67
3-3- روش و تعداد نمونه. 67
4-3- روش نمونهگیری.. 67
5-3- روش گردآوری اطلاعات… 68
1-5-3- پرسشنامه پژوهش…. 68
6-3- روایی ابزار سنجش…. 70
7-3- پایایی ابزار سنجش…. 70
1-7-3- ضریب آلفای کرونباخ.. 71
8-3- مدل تحلیلی تحقیق.. 72
9-3 – سوالات تحقیق.. 73

پایان نامه

 

10-3-  روش تجزیه و تحلیل دادهها 73
4- تجزیه و تحلیل داده ها.. 76
مقدمه.. 76
1-4- تحلیل جمعیت شناختی و وضعیت شغلی پاسخ دهندگان.. 76
1-1-4- وضعیت جمعیت شناختی پاسخ دهندگان.. 76
1-1-1-4- جنس.. 76
2-1-1-4- تحصیلات.. 77
3-1-1-4- سن.. 78
4-1-1-4- وضعیت کارت صنعتگری.. 79
5-1-1-4- نوع کارت صنعتگری پاسخ دهندگان.. 80
6-1-1-4- میزان درآمد.. 81
7-1-1-4- رشته صنایع دستی.. 82
8-1-1-4- رشته صنایع دستی (بر اساس طبقه بندی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری).. 85
9-1-1-4- مشتریان صنایع دستی.. 87
10-1-1-4- میانگین نظرات به تفکیک گروه رشته های مختلف صنایع دستی   88
2-4- تحلیل داده ها.. 92
1-2-4- بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق.. 92
2-2-4- تجزیه و تحلیل سوالات تحقیق.. 93
1-2-2-4- تجزیه و تحلیل سوال اول.. 93
2-2-2-4- تجزیه و تحلیل سوال دوم.. 93
3-2-2-4- تجزیه و تحلیل سوال سوم.. 94
4-2-2-4- تجزیه و تحلیل سوال چهارم.. 95
3-2-4- تجزیه و تحلیل متغیرهای جمعیت شناختی بر دیدگاه پاسخ دهندگان در خصوص تاثیر توسعه گردشگری بر اثرات اقتصادی.. 95
4-2-3-1- تجزیه و تحلیل تاثیر جنسیت پاسخ دهندگان بر دیدگاه آنان.. 95
5- نتیجه گیری و پیشنهادات… 100
مقدمه. 100
1-5- بررسی یافته های جمعیت شناختی و شغلی پاسخ دهندگان.. 100
2-5- جمع بندی یافته های تحقیق.. 104

یک مطلب دیگر :

 
 

3-5- نتیجه گیری نهایی و پیشنهادات… 107
4-5- پیشنهادات برای تحقیقات آتی.. 111

منابع و ماخذ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . I_VI
پیوست ها
پیوست 1(پرسشنامه پژوهش) . . . . . . . . . . . .  . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . .  .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . .   .I_III
پیوست 2 (SPSS) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .I_XII
فهرست جداول
جدول 1-2: آمار کل مجوزهای صادره طی سالهای 1386-1392 به تفکیک نوع مجوز. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
جدول 2-2: انواع مصرف کنندگان و مشتریان بر اساس طبقه بندی صنایع دستی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .37
جدول 1-3:  ترتیب سوالات پرسشنامه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  .69
جدول 2-3: مقدار آلفای کرونباخ محاسبه شده برای پرسشنامه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .71
جدول 3-3: مقدار آلفای کرونباخ محاسبه شده برای متغیرهای تحقیق. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
جدول 4-3: مدل تحلیلی تحقیق. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .72
جدول 5-3: آزمون های مورد استفاده در پژوهش. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
جدول 1-4: توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  77
جدول 2-4: توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  77
جدول 3-4: توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . 78
جدول 4-4: توزیع فراوانی مربوط به کارت صنعتگری پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . .    79
جدول 5-4: توزیع فراوانی مربوط به نوع کارت صنعتگری پاسخ دهندگان. . . . . . .  .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . 80
جدول 6-4: توزیع فراوانی مربوط به میزان درآمد صنعتگران.  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . .  . . . . . . . . . . . . . .     81
جدول 7-4: توزیع فراوانی مربوط به نوع رشته صنایع دستی پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  82
جدول8-4: توزیع فراوانی مربوط به نوع رشته صنایع دستی بر اساس طبقه بندی میراث فرهنگی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
جدول 9-4: تعداد کارت های صادره از سوی سازمان میراث فرهنگی به تفکیک گروه رشته. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
جدول 10-4: توزیع فراوانی مربوط به مشتریان صنایع دستی پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
جدول 11-4: میانگین امتیازات پاسخ دهندگان به تفکیک گروه رشته های مختلف صنایع دستی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
جدول 12-4: متوسط امتیازات پاسخ دهندگان بر حسب گروه رشته. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  .. . . . . . . . . . . . .  91
جدول13-4: نتایج حاصل از آزمون کولموگروف اسمیرنف جهت بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق. . . . . . . . . . . .. . .. . . . . . .   92
جدول 14-4: نتایج حاصل از آزمون تی استیودنت تک نمونه ای مربوط به سوال اول. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  93
جدول 15-4: نتایج حاصل از آزمون تی استیودنت تک نمونه ای مربوط به سوال دوم. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
جدول 16-4:   نتایج حاصل از آزمون تی استیودنت تک نمونه ای مربوط به سوال سوم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . .  .94
جدول 17-4:   نتایج حاصل از آزمون تی استیودنت تک نمونه ای مربوط به سوال چهارم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .95
جدول 18-4: نتایج آزمون تی دو نمونه ای مستقل جهت بررسی تاثیر جنسیت بر دیدگاه پاسخ دهندگان . . . . . . . . . . . . . . . . .   96
جدول 19-4: نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس یک طرفه جهت بررسی تاثیر تحصیلات بر دیدگاه پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . 96
جدول 20-4: نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس یک طرفه جهت بررسی تاثیر سن بر دیدگاه پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . .  97

فهرست نمودارها
نمودار 1-4: توزیع درصد فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  .  77
نمودار 2-4: توزیع درصد فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   . 78
نمودار 3-4: توزیع درصد فراوانی سن پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . .  . 79
نمودار 4-4: توزیع درصد فراوانی کارت صنعتگری پاسخ هندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . 80
نمودار 5-4: توزیع درصد فراوانی نوع کارت صنعتگری پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .81
نمودار 6-4: توزیع درصد فراوانی میزان درآمد پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . 82
نمودار 7-4: توزیع درصد فراوانی رشته صنایع دستی پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84
نمودار 8-4: توزیع درصد فراوانی گروه رشته صنایع دستی پاسخ دهندگان بر اساس طبقه بندی میراث فرهنگی. . . . . . . . . . . . . . . .87
نمودار 9-4: توزیع درصد فراوانی مشتریان صنایع دستی پاسخ دهندگان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  88

فهرست اشکال
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    8
شکل 2-1: مراحل انجام پژوهش به تفضیل. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14
شکل 1-2: مدل مفهومی تحقیق. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . .61
شکل 2-3: خلاصه مراحل تحقیق. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .70
فصل اول :

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...