دانلود بررسی مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق روستایی شهرستان تربت ... |
2-10-2 فرار از مدرسه ………….. 37
3-10-2 اختلال لجبازی و نافرمانی …. 38
4-10-2 رفتارهای نامناسب یا ناپخته . 39
5-10-2 بیش فعلی همراه با كمبود توجه 39
6-10-2 اضطراب ………………… 40
7-10-2 بی نظمی در سلوك ………… 41
11-2 مدارس و دانش آموزان موفق …….. 41
12-2 فضاهای آموزشی مدارس …………. 42
1-12-2 كلاس درس نظری …………… 42
2-12-2 كلاس درس تجربی…………… 43
13-2 فضاهای پرورشی ………………. 45
1-13-2 كتابخانه ………………. 46
2-13-2سالن چند منظوره …………. 46
3-13-2 نمازخانه ………………. 47
4-13-2 اتاق فعالیتهای پرورشی …… 47
5-13-2 اتاق بهداشت ركتهای اولیه…. 47
14-2 فضای اداری …………………. 47
15-2 فضاهای پشتیبانی یا خدماتی ……. 49
1-15-2 سرویسهای بهداشتی ……….. 49
2-15-2 آبخوری دانش آموزان ……… 49
3-15-2 انبار نظافت و شستشو……… 49
4-15-2 انبار تجهیزات و وسایل……. 49
16-2 فضاهای گردش ………………… 52
1-16-2 راهروها…………………… 52
2-16-2 پلهها…………………….. 52
17-2 فضاهای باز یا محوطه …………. 53
1-17-2 فضای صف جمع و تفریح……… 53
2-17-2 فضای سبز، باغچه و درختكاری.. 53
3-17-2 پاركینگ وسایل نقلیه…….. 54
18-2 مكان یابی واحدهای آموزش………. 57
1-18-2 كاربریهای سازگار………… 57
2-18-2 كاربریهای ناسازگار ……… 57
3-18-2 جهت یابی ………………. 57
4-18-2 شعاع دسترسی ……………. 58
19-2 انجمن اولیا و مربیان ………… 58
20-2 پیشینه تحقیق………………… 61
فصل سوم : روش تحقیق………………… 66
مقدمه ………………………….. 67
1-3 روش تحقیق……………………. 67
2-3 جامعه آماری………………….. 67
3-3 نمونه و روش نمونه گیری………… 67
4-3 روش و ابزار جمع آوری اطلاعات …… 68
5-3 روش تجزیه و تحلیل دادهها………. 69
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات…….. 70
تجزیه و تحلیل سوال 1……………… 71
تجزیه و تحلیل سوال2………………. 75
تجزیه و تحلیل سوال3………………. 76
تجزیه و تحلیل سوال 4……………… 77
تجزیه و تحلیل سوال 5……………… 82
تجزیه و تحلیل سوال 6……………… 85
بررسی و مقایسه كل سرانهها و مقایسه با استانداردها 88
تجزیه و تحلیل سوال 7……………… 89
تجزیه و تحلیل سوال8………………. 91
تجزیه و تحلیل سوال9………………. 91
تجزیه و تحلیل سوال10……………… 92
تجزیه و تحلیل سوال11……………… 93
تجزیه و تحلیل سوال 12…………….. 95
تجزیه و تحلیل سوال 13…………….. 96
تجزیه و تحلیل سوال 14…………….. 96
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری ………… 98
1-5 مقدمه ………………………. 99
2-5 بحث و نتیجه گیری ……………. 100
3-5 یافتههای جانبی تحقیق…………. 100
4-5 محدودیتهای پژوهش…………….. 108
5-5 پیشنهادها…………………… 109
الف. پیشنهاد كاربردی…………….. 109
ب. پیشنهاد پژوهش………………… 111
فهرست جداول صفحه
جدول (1-2) مواد درسی وساعات تدریس هفتگی در مدارس دوره دبستان ………………………………………………. 21
جدول (2-2) حداقل ، حداكثر میانگین تراكم دانش آموزان در كلاس……………………………………………………….. 44
جدول (3-2) استاندارد های فضاهای آموزشی مدارس ابتدایی روستایی…………………………………………………….. 45
جدول (4-2) استانداردهای فضاهای پرورشی مدارس ابتدایی روستایی …………………………………………………. 48
جدول (5-2) استانداردهای فضاهای اداری مدارس ابتدایی روستایی …………………………………………………….. 50
جدول (6-2) استانداردهای فضاهای پشتیبانی یا خدماتی مدارس ابتدایی روستایی …………………………… 51
جدول (7-2) استانداردهای فضاهای گردش مدارس ابتدایی روستایی ……………………………………………………… 54
جدول (8-2) تلخیص اطلاعات فضاهای بسته مدارس روستایی ……………………………………………………………. 55
جدول (9-2) استانداردهای سطوح خارجی مورد نیاز به متر مربع در مدارس روستایی ………………………. 56
جدول (10-2) شعاع دسترسی………………………………………………………………………………………………………. 58
جدول (1-3) توزیع مدارس ابتدایی روستاهای فریدون شهر بر حسب منطقه وجنسیت در سال تحصیلی
87-1386……………………………………….. 68
جدول (1-4) تعداد معلمان ونوع مدرك آن ها…………… 71
جدول (2-4) تعداد معلمان وسابقه آن ها………………. 72
جدول (3-4) سرانه آموزشی برای هر دانش آموز در مدرسه ودر كل 75
جدول (4-4) سرانه فضای پرورشی برای هر دانش آموز در مدرسه ودر كل…………………………………………….. 76
جدول (5-4) سرانه فضای اداری اتاق استراحت معلمان برای هر دانش آموز در مدرسه ودر كل…………………………….. 77
جدول (6-4) سرانه فضای اداری (انبار داری) برای هر دانش آموز در مدرسه ودر كل…………………………………… 79
جدول (7-4) سرانه فضای اداری برای هر دانش آموز در كل… 80
جدول (8-4) سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی برای هردانش آموز در عامل انبار وسایل نظافت وشستشو………………………… 82
جدول (9-4) سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی برای هر دانش آموز در عامل سرویس های بهداشتی……………………………….. 82
جدول (10-4) سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی برای هر دانش آموز در عامل آبخوری…………………………………….. 83
جدول (11-4) سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی برای هر دانش آموز در عامل آبدارخانه…………………………………. 83
جدول (12-4) سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی برای هر دانش آموز در كل……………………………………………… 84
جدول (13-4) سرانه فضای گردش برای هر دانش در كل…….. 86
جدول (14-4) مقایسه میانگین سرانه های موجود در استانداردهای مطلوب………………………………………………. 88
جدول (15-4) سرانه فضای زیر بنای ساخت برای هر دانش آموز در كل 89
جدول (16-4) سرانه فضای باز محوطه برای هر دانش آموز دركل 91
یک مطلب دیگر :
جدول (17-4) نور كلاس…………………………….. 92
جدول (18-4) رنگ كلاس …………………………….. 92
جدول (19-4) رنگ اداری …………………………… 92
جدول (20-4) رنگ راهرو ها………………………… 93
جدول (21-4) مربوط به جهت مدارس……………………. 94
جدول (22-4) مربوط به كاربری های سازگار……………. 94
جدول ( 23-4) مربوط به كاربری های ناسازگار………….. 94
جدول (24-4) مربوط به فراوانی پاسخ های افراد در مورد قابلیت گسترده شدن……………………………………. 95
جدول (25-4) مربوط به وضعیت آزمایشگاه و وسایل كمك آموزشی مدارس 96
جدول ( 26-4) وضعیت انجمن اولیاء و مربیان در مدارس مناطق روستایی شهر ستان فریدون شهر……………………………. 97
جدول (27-4) كارائی داخلی مدارس ابتدایی روستایی شهر ستان فریدون شهر…………………………………………… 98
فهرست نمودارها صفحه
نمودار(1-4) مربوط به تعداد معلمان ونوع مدرك آن………………………………………………………………….72
نمودار(2-4) مربوط به تعداد معلمان وسابقه آن ها …………………………………………………………………….73
نمودار (3-4) مربوط به سرانه فضای آموزشی در هر مدرسه …………………………………………………………74
نمودار (4-4) مربوط به سرانه فضای پرورشی در هر مدرسه ………………………………………………………75
نمودار (5-4) مربوط به سرانه اداری (اتاق استراحت معلمان) ………………………………………………………77
نمودار (6-4) مربوط به سرانه فضای اداری (دفتر ) درهر مدرسه ………………………………………………..78
نمودار (7-4) مربوط به سرانه فضای اداری در هر مدرسه ………………………………………………………….79
نمودار (8-4) مربوط به سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی در هر مدرسه ………………………………………84
نمودار (9-4) مربوط به سرانه فضای گردش در هر مدرسه……………………………………………………….86
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-29] [ 05:40:00 ب.ظ ]
|