2-5-3 گردشگری غذایی …………………………………………………………. 48
2-6 توسعه گردشگری ………………………………………………………………………….. 49

  • پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………………………………. 51

3-1 سابقه پژوهش های داخلی …………………………………………………………………… 51
3-2 سابقه پژوهش های خارجی …………………………………………………………………. 54

  • نقد و بحث ………………………………………………………………………………………………. 57

فصل سوم: روش شناسی ……………………………………………………………………………………………… 59

  • مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………. 59
  • روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………… 60
  • مطالعات تطبیقی ………………………………………………………………………………………………. 60
  • عناصر تحقیق ………………………………………………………………………………………………….. 61
  • نوع تحقیق ……………………………………………………………………………………………………… 61

5-1 تحقیقات توصیفی …………………………………………………………………………………………. 61
5-2 رویکرد کمی و کیفی تحقیق …………………………………………………………………………… 62

  • استراتژی های تحقیق ………………………………………………………………………………………… 63
  •  

6-1 تحقیق پیمایشی …………………………………………………………………………………………….. 64

  • روش و ابزار های جمع آوری داده ……………………………………………………………………… 64

7-1 مدارک پژوهش های گذشته ………………………………………………………………………….. 65
7-2 آمارهای رسمی ……………………………………………………………………………………………. 65
7-3 مصاحبه ها …………………………………………………………………………………………………… 65

  • روش تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………… 66
  • روایی و اعتبار پژوهش ……………………………………………………………………………………… 66
  • نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………. 67

فصل چهارم: داده های تحقیق و تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………… 69

  1. مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………. 69
  2. گردشگری در ایران ……………………………………………………………………………………………… 74

2-1 تاریخچه گردشگری ایران ………………………………………………………………………………. 74
2-2 گردشگری فرهنگی ایران ……………………………………………………………………………….. 80
2-3 گردشگری مذهبی ایران …………………………………………………………………………………. 83
2-4گردشگری غذایی ایران ………………………………………………………………………………….. 85

  1. گردشگری در انگلستان …………………………………………………………………………………………. 88

3-1 تاریخچه گردشگری انگلستان …………………………………………………………………………. 89

یک مطلب دیگر :

 

3-2 گردشگری فرهنگی انگلستان…………………………………………………………………………… 91
3-3 گردشگری مذهبی انگلستان…………………………………………………………………………….. 93
3-4 گردشگری غذایی انگلستان …………………………………………………………………………….. 94

  1. گردشگری در مالزی …………………………………………………………………………………………….. 95

4-1 تاریخچه گردشگری مالزی …………………………………………………………………………….. 96
4-2 گردشگری فرهنگی مالزی ……………………………………………………………………………… 97
4-3 گردشگری مذهبی مالزی …………………………………………………………………………….. 100
4-4 گردشگری غذایی مالزی ……………………………………………………………………………… 101

  1. تنوع فرهنگی در ایران …………………………………………………………………………………………. 103

5-1 سیاست های چندفرهنگی ایران ……………………………………………………………………… 104
5-2 تنوع قومی، زبانی و مذهبی ایران ……………………………………………………………………. 108

  1. تنوع فرهنگی در انگلستان ……………………………………………………………………………………. 115

6-1 سیاست های چندفرهنگی انگلستان ………………………………………………………………… 115
6-2 تنوع قومی، زبانی و مذهبی انگلستان ………………………………………………………………. 117

  1. تنوع فرهنگی در مالزی ……………………………………………………………………………………….. 123

7-1 سیاست های چندفرهنگی مالزی ……………………………………………………………………. 123
7-2 تنوع قومی، زبانی، مذهبی مالزی ……………………………………………………………………. 125

  1. مقایسه ارکان تنوع فرهنگی بر توسعه گردشگری ……………………………………………………… 129

فصل پنجم: نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………….. 132

  1. مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………. 132
  2. نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………. 133
  3. پیشنهادات و راهکارها ………………………………………………………………………………………… 136

3-1 پیشنهادات تنوع قومی …………………………………………………………………………………. 136
3-2 پیشنهادات تنوع زبانی ………………………………………………………………………………….. 137
3-3 پیشنهادات تنوع مذهبی ………………………………………………………………………………… 138
3-4 پیشنهادات سیاست های چندفرهنگی ……………………………………………………………… 138

  1. محدودیت های پژوهش ……………………………………………………………………………………… 139

منابع داخلی …………………………………………………………………………………………………………….. 141
منابع خارجی …………………………………………………………………………………………………………… 148

 
فصل اول
کلیات
 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...