روانشناسی گرایش تحقیقات آموزشی بررسی ظرفیت پژوهشی از دیدگاه معلمان و نیازسنجی آموزش ... |
![]() |
یک مطلب دیگر :
مطالعه تاثیر استراتژی های منابع انسانی بر عملکرد سازمانی در شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان
| 1-1) بیان مسأله ………………………………………………………………………………………………….. | 2 |
| 1-2) اهمیت و ضرورت پژوهش ……………………………………………………………………………………………………….. | 5 |
| 1-3) هدف های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………. | 5 |
| 1-4) سؤالات پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….. | 6 |
| 1-4-1) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش …………………………………………………………………………… | 6 |
| 1-4-2) تعاریف مفهومی …………………………………………………………………………………………………………………. | 6 |
| 1-4-3) تعاریف عملیاتی …………………………………………………………………………………………………………………… | 7 |
| فصل دوم: پیشینه پژوهش | |
| 2-1) پیشینه نظری ………………………………………………………………………………………… | 9 |
| 2-1-1) تاریخچه ی توجه به پژوهشگری معلم ………………………………………………………………………………………. | 9 |
| 2-1-2) اهمیّت و ضرورت توجه به پژوهشگری معلمان …………………………………………………………………………… | 10 |
| 2-1-2) اهمیت توسعه ی ظرفیت پژوهشی معلمان …………………………………… | 13 |
| 2-1-3) ظرفیّت پژوهشی و توسعه ی حرفه ای معلمان …………………………………………. | 18 |
| 2-1-4) توسعه ی ظرفیت پژوهشی از طریق آموزش پژوهش ………………………………… | 19 |
| 2-1-5) نیازسنجی آموزش پژوهش به معلمان ……………………………………………………………………………………….. | 20 |
| 2-1-6) الگوی نیازسنجی مبتنی بر شایستگی …………………………………………………………………………………………. | 23 |
| 2-2) پیشینه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………… | 25 |
| 2-3) جمع بندی پیشینه …………………………………………………………………………………………………………………….. | 34 |
| فصل سوم: روش پژوهش | |
| 3-1) روش پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………….. | 37 |
| 3-2) جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………………………….. | 37 |
| 3-3) روش نمونه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………. | 37 |
| 3-4) ابزار جمع آوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………… | 39 |
| 3-5) شیوه ی اجرای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………. | 45 |
| 3-6) شیوه ی تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………….. | 45 |
| فصل چهارم: یافته های پژوهش | |
| 4-1) یافته های توصیفی ……………………………………………………………………. | 49 |
| 4-2) یافته های استنباطی …………………………………………………………………………………… | 51 |
| 4-2-1)ظرفیت پژوهشی ……………………………………………………………………………… | 51 |
| 4-2-2) نیازسنجی آموزش پژوهش ………………………………………………………….. | 54 |
| 4-2-3)هدف گذاری برنامه های پژوهشی معلمان ……………………………………………………………………………….. | 62 |
| صفحه | |
| فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری | |
| 5-1) نتایج مربوط به ظرفیت پژوهشی ………………………………………………………………………………………………………….. | 65 |
| 5-2) نتایج مربوط به نیازسنجی آموزش پژوهش…………………………………………………………………………………………….. | 67 |
| 5-3) نتایج مربوط به هدف گذاری برنامه های پژوهشی …………………………………………………………………………………. | 69 |
| 5-4) محدودیت های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………… | 69 |
| ) پیشنهادات ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 5-5 | 70 |
| 5-6-1)پیشنهادات کاربردی ……………………………………………………………………………………………………………………. | 70 |
| 5-6-2) پیشنهادات پژوهشی ……………………………………………………………………………… | 71 |
| منابع | |
| منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | 73 |
| پیوست | |
| پیوست 1) پرسشنامه ظرفیت پژوهشی معلمان …………………………………………………………………………………………….. | 82 |
| پیوست 2) پرسشنامه تعیین نیازهای آموزش پژوهش به معلمان ……………………………………………………………………… | 84 |
| پیوست 3) چک لیست مصاحبه با متخصصان پژوهش و معلمان خبره …………………………………………………………….. | 86 |
فرم در حال بارگذاری ...
|
[جمعه 1399-08-09] [ 08:38:00 ب.ظ ]
|



