یک مطلب دیگر :

 

مطالعه تاثیر استراتژی های منابع انسانی بر عملکرد سازمانی در شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان

 

پایان نامه و مقاله

 

1-1) بیان مسأله ………………………………………………………………………………………………….. 2
1-2) اهمیت و ضرورت پژوهش ……………………………………………………………………………………………………….. 5
1-3) هدف های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………. 5
­1-4) سؤالات پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….. 6
1-4-1) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش …………………………………………………………………………… 6
1-4-2) تعاریف مفهومی …………………………………………………………………………………………………………………. 6
1-4-3) تعاریف عملیاتی …………………………………………………………………………………………………………………… 7
                                                               فصل دوم: پیشینه پژوهش  
2-1) پیشینه نظری ………………………………………………………………………………………… 9
2-1-1) تاریخچه ی توجه به پژوهشگری معلم ………………………………………………………………………………………. 9
2-1-2) اهمیّت و ضرورت توجه به پژوهشگری معلمان …………………………………………………………………………… 10
2-1-2) اهمیت توسعه ی ظرفیت پژوهشی معلمان …………………………………… 13
2-1-3) ظرفیّت پژوهشی و توسعه ی حرفه ای معلمان …………………………………………. 18
2-1-4) توسعه ی ظرفیت پژوهشی از طریق آموزش پژوهش ………………………………… 19
2-1-5) نیازسنجی آموزش پژوهش به معلمان ……………………………………………………………………………………….. 20
2-1-6) الگوی نیازسنجی مبتنی بر شایستگی …………………………………………………………………………………………. 23
2-2) پیشینه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………… 25
2-3) جمع بندی پیشینه …………………………………………………………………………………………………………………….. 34
                                                                       فصل سوم: روش پژوهش  
3-1) روش پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………….. 37
3-2) جامعه آماری   ………………………………………………………………………………………………………………………….. 37
3-3) روش نمونه گیری   ……………………………………………………………………………………………………………………. 37
3-4) ابزار جمع آوری اطلاعات   ………………………………………………………………………………………………………… 39
3-5) شیوه ی اجرای پژوهش   ……………………………………………………………………………………………………………. 45
3-6) شیوه ی تحلیل داده ها   ………………………………………………………………………………….. 45
                                                             فصل چهارم: یافته های پژوهش  
4-1) یافته های توصیفی   ……………………………………………………………………. 49
4-2) یافته های استنباطی   …………………………………………………………………………………… 51
4-2-1)ظرفیت پژوهشی   ……………………………………………………………………………… 51
4-2-2) نیازسنجی آموزش پژوهش   …………………………………………………………..                                                                                                           54
4-2-3)هدف گذاری برنامه های پژوهشی معلمان   ……………………………………………………………………………….. 62
   
   
  صفحه
   
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری  
5-1) نتایج مربوط به ظرفیت پژوهشی ………………………………………………………………………………………………………….. 65
5-2) نتایج مربوط به نیازسنجی آموزش پژوهش…………………………………………………………………………………………….. 67
5-3) نتایج مربوط به هدف گذاری برنامه های پژوهشی …………………………………………………………………………………. 69
5-4) محدودیت های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………… 69
) پیشنهادات ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 5-5 70
5-6-1)پیشنهادات کاربردی ……………………………………………………………………………………………………………………. 70
5-6-2) پیشنهادات پژوهشی ……………………………………………………………………………… 71
منابع  
منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 73
پیوست  
پیوست 1) پرسشنامه ظرفیت پژوهشی معلمان …………………………………………………………………………………………….. 82
پیوست 2) پرسشنامه تعیین نیازهای آموزش پژوهش به معلمان ……………………………………………………………………… 84
پیوست 3) چک لیست مصاحبه با متخصصان پژوهش و معلمان خبره …………………………………………………………….. 86

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...