مصرف رسانه ای و اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه مازندران) |
1-2- اهمیت و ضرورت پژوهش———– 6
1-2-1- اهمیت اعتماد اجتماعی——— 6
1-2-2- اهمیت جامعهی آماری———- 7
1-3- اهداف پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 8
1-3-1- هدف کلی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 8
1-3-2- اهداف جزیی—————- 8
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 9
فصل دوم: پیشینه تجربی پژوهش
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 11
2-1- تحقیقات انجام شده در ایران (داخلی)— 12
2-2- تحقیقات انجام شده در خارج——— 17
2-3- جمع بندی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 24
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 26
فصل سوم: پیشینه نظری پژوهش
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 28
3-1- تعریف اعتماد-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 29
3-2- انواع اعتماد-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 32
3-2-1- اعتماد بنیادین—————- 32
3-2-2- اعتماد بین شخصی———— 34
3-2-2-1- جانسون—————- 34
3-2-2-2- کلمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 35
3-2-3 اعتماد اجتماعی—————- 37
3-2-3-1- پاتنام-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 38
3-2-3-2- اینگلهارت————— 40
3-2-4- اعتماد نهادی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 42
3-2-4-1- گیدنز-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 43
3-2-4-2- افه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 44
3-2-4-3- زتومکا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 47
3-3 – مسائلی پیرامون رسانههای جمعی—— 49
3-3-1- مفهوم و اهمیت رسانههای جمعی— 49
3-3-2- کارکردهای رسانههای جمعی—— 50
3-3-3- دورهبندی نظریات مربوط به تأثیرات رسانههای جمعی—- 53
3-4- نظریات مربوط به تأثیر رسانههای جمعی بر اعتماد———- 54
3-4-1- پاتنام-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 54
3-4-2- اوسلنر-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 55
3-4-3- زتومکا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 56
3-4-4- کلمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 56
3-4-5- گیدنز-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 57
3-5- چارچوب نظری پژوهش———— 57
3-6- مدل تحلیلی پژوهش————— 66
3-7- فرضیات پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 67
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 68
فصل چهارم: روش شناسی
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 70
4-1- روش پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 71
4-2- جامعه ی آماری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 71
4-3- حجم نمونه ی آماری————— 72
4-4- روش نمونه گیری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 73
4-5- فرایند گردآوری داده ها————- 74
4-6- ابزار پژوهش-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 74
4-7- متغیرهای مستقل، واسط و وابسته پژوهش- 74
4-8- تعریف مفاهیم-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 75
4-8-1- تعاریف نظری مفاهیم———– 75
4-8-1-1- اعتماد بین شخصی——— 75
4-8-1-2- اعتماد اجتماعی———– 75
4-8-1-3- اعتماد نهادی————- 76
4-8-1-4- مصرف رسانه های جمعی—- 76
4-8-1-5- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه———– 76
4-8-1-6- هنجار معامله متقابل——— 76
4-8-1-7- نگرش مثبت نسبت به اجرای قانون————- 77
4-8-1-8- احساس عدالت———– 77
4-8-1-9- فرصت طلبی————- 77
4-8-1-10- ویژگی های فردی پاسخگویان—————- 77
4-8-2- تعریف عملیاتی مفاهیم و شاخص ها—————- 78
4-8-2-1- اعتماد بین شخصی——— 78
4-8-2-2- اعتماد اجتماعی———– 79
4-8-2-3- اعتماد نهادی————- 80
4-8-2-4- مصرف رسانه ای———- 81
4-8-2-5- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه———– 82
4-8-2-6- هنجار معاملهی متقابل——- 83
4-8-2-7- نگرش مثبت نسبت به اجرای قانون————- 83
4-8-2-8- احساس عدالت———– 84
4-8-2-9- فرصت طلبی————- 86
4-8-2-10- مشخصات فردی یا متغیرهای زمینه ای———– 87
4-9- اعتبار و پایایی ابزار سنجش———- 88
4-9-1- اعتبار پژوهش—————- 88
4-9-2- پایایی پژوهش—————- 88
4-10- واحد تحلیل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 90
4-11- تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها—- 90
4-12- استاندارد سازی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 90
4-13- تغییر شکل مقیاس ها برای معنا کردن حد بالا و پایین مقیاس– 91
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 92
فصل پنجم: توصیف داده ها
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 94
5-1- توصیف متغیرهای زمینه ای———– 95
5-1-1- توزیع پاسخ گویان بر حسب جنسیت—————- 95
5-1-2- توزیع پاسخ گویان بر حسب گروه های سنی———– 96
5-1-3- توزیع پاسخ گویان بر حسب وضعیت تأهل به تفکیک جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– 97
5-1-4- توزیع پاسخ گویان بر حسب مقطع تحصیلی به تفکیک جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————— 97
5-1-5- توزیع پاسخ گویان بر حسب دانشکده به تفکیک جنسیت — 98
5-1-6- توزیع پاسخ گویان بر حسب معدل– 99
5-1-7- توزیع پاسخگویان بر حسب محل تولد————— 99
5-1-8- توزیع پاسخگویان بر حسب محل سکونت فعلی به تفکیک جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———- 100
5-1-9- توزیع پاسخگویان بر حسب پایگاه اقتصادی- اجتماعی والدینبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– 101
5-1-10- توزیع پاسخگویان بر حسب محل سکونتوالدین——- 102
5-2- توصیف متغیرهای مستقل———— 103
5-2-1- مصرف تلویزیون داخلی ——— 103
5-2-2- مصرف تلویزیون ماهواره ای —— 107
5-3- توصیف متغیرهای واسط———— 111
5-3-1- میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانه————— 111
5-3-2- هنجار معامله متقابل———— 114
5-3-3- نگرش مثبت نسبت به اجرای قانون- 117
5-3-4- احساس عدالت ————– 119
5-3-5- میزان فرصت طلبی———— 121
یک مطلب دیگر :
5-4- توصیفانواعاعتماد—————- 123
5-4-1- اعتماد اجتماعی(متغیر وابسته)—– 123
5-4-2- اعتماد بین شخصی———— 126
5-4-3- اعتماد نهادی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 129
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 132
فصل ششم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 134
6-1- بررسی رابطه بین متغیرهای زمینه ای با متغیرهای مستقل، واسط و انواع اعتمادبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— 135
6-1-1- مقایسه میانگین میزان تماشای تلویزیون برحسب جنسیت– 135
6-1-2- مقایسه میانگین انواع اعتماد بر حسب جنسیت———- 135
6-1-3- مقایسه میانگین متغیرهای واسط برحسب جنسیت——- 137
6-1-4- رابطه سن و میزان تماشای تلویزیون- 138
6-1-5- رابطه سن و انواع اعتماد——— 138
6-1-6- رابطه ی سن و متغیرهای واسط—- 139
6-1-7- رابطهی مقطع تحصیلی و میزان تماشای تلویزیون——– 139
6-1-8- رابطه ی مقطع تحصیلی و انواع اعتماد————— 140
6-1-9- رابطهی مقطع تحصیلی و متغیرهای واسط————- 141
6-1-10- مقایسه میانگین میزان تماشای تلویزیون برحسب محل سکونت والدینبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——- 142
6-1-11- مقایسه میانگین انواع اعتماد برحسب محل سکونت والدین– 143
6-1-12- مقایسه میانگین متغیرهای واسط برحسب محل سکونت والدین بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 144
6-1-13- رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و میزان تماشای تلویزیونبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————— 145
6-1-14- رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و انواع اعتماد——– 145
6-1-15- رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و متغیرهای واسط—– 146
6-2- بررسی رابطه متغیرهای مستقل و واسط با اعتماد نهادی——- 147
6-2-1- مقایسه میانگین اعتماد نهادی بر حسب تماشای تلویزیون(داخلی/ماهواره ای)بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 147
6-2-2- مقایسه میانگین اعتماد نهادی بر حسب انواع برنامه های تلویزیون(داخلی/ماهواره ای)————– 148
6-2-2-1- مقایسه میانگین اعتماد نهادی بر حسب انواع برنامه های تلویزیون داخلیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 148
6-2-2-2- مقایسه میانگین اعتماد نهادی بر حسب انواع برنامه های تلویزیون ماهواره ایبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 149
6-2-3- بررسی رابطه بین میزان تماشای تلویزیون(داخلی/ماهواره ای)با اعتماد نهادیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 149
6-2-4- بررسی رابطه متغیرهای واسط با اعتماد نهادی———- 150
6-3- آزمون فرضیات-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 151
6-4- ماتریس همبستگی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 156
6-5- تحلیل رگرسیونی متغیرهای پیش بینی کننده اعتماد اجتماعی— 159
6-5-1- تحلیل رگرسیونی عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی——– 159
6-5-2- تحلیل رگرسیونی عوامل مؤثر بر هنجار معامله متقابل—– 163
6-5-3- تحلیل رگرسیونی عوامل مؤثر بر نگرش مثبت نسبت به اجرای قانونبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——— 164
6-5-4- تحلیل رگرسیونی عوامل مؤثر بر احساس عدالت——– 165
6-5-5- تحلیل رگرسیونی عوامل مؤثر بر میزان فرصت طلبی—— 166
6-5-6- تحلیل رگرسیونی عوامل مؤثر بر میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانهبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——- 167
6-6- تحلیل مسیر-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 168
خلاصه فصل-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 171
فصل هفتم: نتیجه گیری
مقدمه-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 174
7-1- نتایج عمده پژوهش—————- 174
7-2- بحث و نتیجهگیری—————- 179
7-3- ارائه پیشنهادها وراهکارهای اجرایی و پژوهشی————- 185
7-3-1- پیشنهادهای اجرایی———— 185
7-3-2- پیشنهادهای پژوهشی———– 186
فهرست منابع-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 187
ضمائم-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 197
فهرست جداول
4-1- جدول تعداد دانشجویان در جامعه و نمونه آماری به تفکیک دانشکده و جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 73
4-2- جدول پرسش های مربوط به اعتماد بین شخصی———— 78
4-3- جدول گویه های مربوط به اعتماد اجتماعی————— 79
.
.
.
6-28- جدول نتایج آزمون رابطه میزان تماشای تلویزیون ماهواره ای با متغیرهای واسطبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 155
6-43- جدول ضرایب رگرسیونی مدل تبیین کننده میزان فعالیت در انجمن های داوطلبانهبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 167
6-44- جدول میزان تأثیرمستقیم وغیرمستقیم وکل متغیرهای مستقل و واسط برمتغیر وابسته(اعتماد اجتماعی)—– 170
فهرست نمودارها
3-1- نمودار مدل تحلیلی—————- 66
5-1- نمودار توزیع درصدی پاسخ گویان بر حسب جنسیت——– 95
5-2- نمودار توزیع درصدی پاسخ گویان بر حسب گروه های سنی— 96
5-3- نمودار توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب پایگاه اقتصادی- اجتماعیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———– 101
5-4- نمودار توزیع درصدی پاسخ گویان بر حسب محل سکونت والدینبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– 102
5-5- نمودارتوزیع درصدی پاسخگویان برحسب مدتزمان تماشای تلویزیون داخلی در طول روز(به دقیقه)—— 104
5-6- نمودارتوزیعدرصدیپاسخگویان برحسب مدتزمانتماشایتلویزیونماهوارهایدرطولروز(به دقیقه)——— 108
5-7- نمودار توزیع درصدی پاسخ گویان بر حسب میزان اعتماد اجتماعیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– 125
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-08-07] [ 05:34:00 ب.ظ ]
|