تبیین عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی |
9
9
17
17
21
24
25
25
26
27
27
27
عنوان 2-1-7) طبقه بندی سنجه های اندازه گیری عملکرد……………………………………………………………………………………………… 2-1-8) مدل های ارزیابی عملکرد ……………………………………………………………………………………………………………………………. 2-1-8-1) سیستم اندازه گیری عملکردAMBITE…………………………………………………………………………………………….. 2-1-8-2) فرایند الگوسازی……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-1-8-3) سیستم اندازه گیری عملکرد ECOGRAL………………………………………………………………………………………. 2-1-8-4) الگوی کارت امتیازی متوازنBCS………………………………………………………………………………………………………….. 2-1-8-5) مدل الگوی بالدریجMB………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-1-9) عملکرد شرکت از دیدگاه بازارهای عوامل …………………………………………………………………………………………………… 2-1-10) عملکرد بازرگانی ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-1-11) عملکرد بازار………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-1-12) عملکرد مالی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-1-13) سنجش عملکرد بازرگانی……………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2) بخش دوم:مزیّت رقابتی ………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2-1) مفهوم مزیّت رقابتی……………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-2-2) نظریه های مزیّت رقابتی………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2-2-1) نظریه های سازمان صنعتی( I/O) ودیدگاه پورتر ………………………………………………………………………………… 2-2-2-2) نظریه مبتنی بر منبع(RBV) ……………………………………………………………………………………………………………….. 2-2-2-3) نظریه شومپترین………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2-3) پنج نیروی رقابتی پورتر جهت تجزیه و تحلیل رقابت ………………………………………………………………………………… 2-2-4) تحلیل زنجیره ارزش و فعالیت های سازمانی……………………………………………………………………………………………….. 2-2-5) عوامل تاثیر گذار ملّی در مزیّت رقابتی جهانی………………………………………………………………………………………….. |
صفحه 28 29 29 31 32 33 40 41 44 47 48 49 54 55 60 60 63 65 66 71 72 |
عنوان 2-2-6) شرایط عاملی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-2-7) شرایط تقاضای داخلی…………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-2-8) صنایع حمایتی و مرتبط ………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2-9) ساختار و استراتژی شرکت و رقابت …………………………………………………………………………………………………………….. 2-2-10) الگوی جامع مدیریت استراتژیک ………………………………………………………………………………………………………………. 2-3) بخش سوم:استراتژی های بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………… 2-3-1) مفهوم بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-2) تفاوت فروش با بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-3) وظایف مدیریت بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-4) بازاریابی دست آوردی ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-5) آمیخته بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-3-5-1) چهار سی (C4) ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-5-2) عناصر تشکیل دهنده(P4) …………………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-6) محصول…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-7) تصمیم گیری در باره صفات کالا …………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-8) قیمت……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-9) عوامل موثرهنگام تعین قیمت……………………………………………………………………………………………………………………… 2-3-10) توزیع …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-11) تبلیغ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-4) بخش چهارم:منابع و قابلیت ها ………………………………………………………………………………………………………………….. 2-4-1) تعریف و مفهوم منابع شرکت ………………………………………………………………………………………………………………………. |
80828384858689949598103107108
صفحه 73 74 76 76 77 78 79 79 |
یک مطلب دیگر : دانلود رایگان پایان نامه حقوق درباره پلیس جامعه محور – مجله علمی خبری رهاجو |
عنوان 2-4-2) انواع منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-4-3) رویکرد مبتنی بر منابع………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-4-4) تحقیقات انجام شده در رویکرد مبتنی بر منابع…………………………………………………………………………………………… 2-4-5) چند مدل نمونه از رویکرد مبتنی بر منبع ………………………………………………………………………………………………….. 2-4-6) تعریف قابلیت های شرکت ………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-4-7) انواع قابلیت های شرکت ……………………………………………………………………………………………………………………………… 2-4-8) نقش قابلیت های سازمانی در ایحاد مزیت رقابتی……………………………………………………………………………………….. 2-5) بخش پنجم:پیشینه …………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-5-1) تحقیقات انجام شده در مورد موضوع تحقیق ……………………………………………………………………………………………… فصل سوم : روش اجرای تحقیق 3-1) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 3-2) فرایند اجرای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 3-3) روش اجرای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 3-4) جامعه و نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 3-5) روش و ابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………. 3-6) روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………… 3-6-1)روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 3-6-2) پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………………………….. |
صفحه |
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-08-01] [ 12:21:00 ق.ظ ]
|