9
9
17
17
21
 
24
25
25
26
27
27
27

 

عنوان
2-1-7) طبقه بندی سنجه های اندازه گیری عملکرد………………………………………………………………………………………………
2-1-8) مدل های ارزیابی عملکرد …………………………………………………………………………………………………………………………….
2-1-8-1) سیستم اندازه گیری عملکردAMBITE……………………………………………………………………………………………..
2-1-8-2) فرایند الگوسازی………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-8-3) سیستم اندازه گیری عملکرد ECOGRAL……………………………………………………………………………………….
2-1-8-4) الگوی کارت امتیازی متوازنBCS…………………………………………………………………………………………………………..
2-1-8-5) مدل الگوی بالدریجMB…………………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-9) عملکرد شرکت از دیدگاه بازارهای عوامل ……………………………………………………………………………………………………
2-1-10) عملکرد بازرگانی …………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-11) عملکرد بازار…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-1-12) عملکرد مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-1-13) سنجش عملکرد بازرگانی…………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2) بخش دوم:مزیّت رقابتی ……………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-1) مفهوم مزیّت  رقابتی………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-2) نظریه های مزیّت رقابتی……………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-2-1) نظریه های سازمان صنعتی(  I/O) ودیدگاه پورتر …………………………………………………………………………………
2-2-2-2) نظریه مبتنی بر منبع(RBV) ………………………………………………………………………………………………………………..
2-2-2-3) نظریه شومپترین……………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-3) پنج نیروی رقابتی پورتر جهت تجزیه و تحلیل رقابت …………………………………………………………………………………
2-2-4) تحلیل زنجیره ارزش و فعالیت های سازمانی………………………………………………………………………………………………..
2-2-5) عوامل تاثیر گذار  ملّی در مزیّت  رقابتی جهانی…………………………………………………………………………………………..

پایان نامه

 

صفحه
28
29
29
31
32
33
40
41
44
47
48
49
54
55
60
60
63
65
66
71
72

 

عنوان
2-2-6) شرایط عاملی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-7) شرایط تقاضای داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………………
2-2-8) صنایع حمایتی و مرتبط ……………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2-9) ساختار و استراتژی شرکت و رقابت ……………………………………………………………………………………………………………..
2-2-10) الگوی جامع مدیریت استراتژیک ……………………………………………………………………………………………………………….
2-3) بخش سوم:استراتژی های بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………
2-3-1) مفهوم بازاریابی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-3-2) تفاوت فروش با بازاریابی ……………………………………………………………………………………………………………………………….
2-3-3) وظایف مدیریت بازاریابی………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-3-4) بازاریابی دست آوردی …………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-3-5) آمیخته بازاریابی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-3-5-1) چهار سی (C4) ………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-3-5-2) عناصر تشکیل دهنده(P4) ……………………………………………………………………………………………………………………..
2-3-6) محصول………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-3-7) تصمیم گیری در باره صفات کالا ………………………………………………………………………………………………………………….
2-3-8) قیمت…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-3-9) عوامل موثرهنگام تعین قیمت………………………………………………………………………………………………………………………
2-3-10) توزیع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-3-11) تبلیغ…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-4) بخش چهارم:منابع و قابلیت ها …………………………………………………………………………………………………………………..
2-4-1) تعریف و مفهوم منابع شرکت ……………………………………………………………………………………………………………………….

80828384858689949598103107108

صفحه
73
74
76
76
77
78
79
79
یک مطلب دیگر :
دانلود رایگان پایان نامه حقوق درباره پلیس جامعه محور – مجله علمی خبری رهاجو

 

عنوان
2-4-2) انواع منابع………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-4-3) رویکرد مبتنی بر منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-4-4) تحقیقات انجام شده در رویکرد مبتنی بر منابع……………………………………………………………………………………………
2-4-5) چند مدل نمونه از رویکرد مبتنی بر منبع …………………………………………………………………………………………………..
2-4-6) تعریف قابلیت های شرکت …………………………………………………………………………………………………………………………..
2-4-7) انواع قابلیت های شرکت ………………………………………………………………………………………………………………………………
2-4-8) نقش قابلیت های سازمانی در ایحاد مزیت رقابتی………………………………………………………………………………………..
2-5) بخش پنجم:پیشینه ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-5-1) تحقیقات انجام شده در مورد موضوع تحقیق ………………………………………………………………………………………………
                                                        فصل سوم : روش اجرای تحقیق
3-1) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-2) فرایند اجرای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-3) روش اجرای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………
3-4) جامعه و نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………….
3-5) روش و ابزار جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………………….
3-6) روایی و پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………
3-6-1)روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3-6-2) پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………………………………..

صفحه
108
111
119
123
125
126
127
129
130
 
140
140
141
141
142

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...