2-5-1 سوالات فرعی.. 6
6-1 قلمرو پژوهش… 6
1-6-1 قلمرو موضوعی.. 6
2-6-1 قلمرو مکانی.. 6
3-6-1 قلمرو زمانی.. 6
7-1 خلاصه ای از پژوهش های گذشته. 6
8-1 چارچوب نظری کلی پژوهش… 9
9-1 شرح واژگان و اصطلاحات به کار رفته در پژوهش… 10
10-1 خلاصه فصل اول. 10
فصل دوم: مبانـی نظـری و پـیشینه پـژوهش… 12
1-2 مقدمه. 13
2-2 بخش اول: ادبیات نظری پژوهش… 14
1-2-2 نگاهی به صنعت گردشگری.. 14
2-2-2 تاریخچه محدودیت در ادبیات گردشگری.. 17
3-2-2 تعریف محدودیت.. 18
4-2-2 مقایسه محدودیت و مانع. 20
4-2-2 محدودیت های درون فردی.. 21
5-2-2 تعریف محدودیت های میان فردی.. 22
6-2-2 تعریف محدودیت های ساختاری.. 22
7-2-2 رفتار گردشگری و محدودیت های سفر. 23
8-2-2 تعدیل یا تخفیف محدودیت های فراغت.. 25
3-2 بخش دوم: صنعت گردشگری ایران. 27
1-3-2 تحلیل SWOT برای صنعت گردشگری در ایران. 27
2-3-2 صنعت گردشگری در ایران: نگاهی بر محدودیت های پیش روی گردشگران خارجی.. 29
3-3-2 رسانه های جهان، ایران واقعی و برنامه گردشگری ایران. 35
4-3-2 گردشگری و سیاست در وضعیت کنونی ایران. 37
4-2 مروری بر پژوهش های گذشته. 38
1-4-2 پژوهش های داخلی.. 39

پایان نامه

 

2-3-2 پژوهش های خارجی.. 41
5-2 مدل مفهومی پژوهش… 55
1-5-2 متغیرهای پژوهش… 55
6-2. مختصری درباره کشور کره جنوبی.. 57
7-2 خلاصه فصل دوم. 59
فصل سوم: روش شنـاسـی پـژوهش… 60
1-3 مقدمه. 61
2-3 نوع پژوهش… 61
3-3 جامعه آماری.. 61
4-3 تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 61
2-4-3 روش نمونه گیری.. 62
5-3 تکنیک ها و ابزارهای گردآوری داده ها 63
1-5-3 داده های اولیه: پرسشنامه. 64
6-3 روایی و پایایی ابزار گردآوری داده ها 66
1-6-3 روایی.. 66
2-6-3 پایایی پرسشنامه. 66
7-3 آزمون های آماری و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها 67
1-7-3 مدل معادلات ساختاری.. 67
2-7-3 روش حداقل مربعات جزئی (PLS) 68

یک مطلب دیگر :

 
 

8-3 خلاصه فصل سوم. 69
فصل چهارم: تجـزیـه و تحلیـل یـافته هـای آمـاری پـژوهـش… 70
1-4 مقدمه. 71
2-4 بررسی توصیفی ویژگی‌های جمعیت شناختی.. 72
3-4 تحلیل استنباطی یافته‌ها 79
1-3-4 نتایج تحلیل عاملی تاییدی (اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری) 79
1-1-3-4 بررسی دیاگرام‌‌های تحقیق.. 84
2-3-4 تحلیل سوال‌های تحقیق.. 87
1-2-3-4 گردشگران خارجی در ایران با چه محدودیت هایی مواجه هستند؟. 87
2-2-3-4 آزمون تحلیل واریانس فریدمن جهت رتبه بندی محدودیت‌های پیش روی گردشگران خارجی   89
9-4 خلاصه فصل چهارم. 91
فصل پنجم: بـحـث و نتیجـه گیـری.. 92
1-5 مقدمه. 95
2-5 مروری بر فرآیند پژوهش… 95
3-5 مروری بر یافته های آماری.. 96
4-5 پیشنهادهای اجرایی.. 96
6-5 محدودیت های پژوهش… 103
7-5 پیشنهادهایی جهت انجام پژوهش های آتی.. 104
8-5 خلاصه فصل پنجم. 104
منابعI
منابع فارسی.. II
منابع لاتین.. III
منابع الکترونیکی.. XIII
پـیوست هـا: پرسشنامهXIV
 
فهرست جداول
 
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………. 12
جدول 1-2: خلاصه­ای از تعاریف محدودیت­های گردشگری …………………………………………………………………………… 20
جدول 2-2: تحلیل SWOT صنعت گردشگری ایران ……………………………………………………………………………………… 27
فصل سوم: روش شنـاسـی پـژوهش …………………………………………………………………………………………………… 60
جدول 2-3: ترکیب سوالات پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………… 65
جدول 3-3: محاسبه آلفای کرونباخ به منظور سنجش پایایی ابزار اندازه­گیری ……………………………………………… 67
فصل چهارم: چهارم: تجـزیـه و تحلیـل یـافته هـای آمـاری پـژوهـش ………………………………………………. 70
جدول 1-4: نتایج توصیفی ویژگی‌های جمعیت­شناختی (اندازه نمونه=351) ………………………………………………… 72
جدول 2-4: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری ………………………………………………………………………………. 80
جدول 3-4: شاخص‌های روایی، پایایی و برازش ……………………………………………………………………………………………… 81
جدول شماره 4-4: ضرایب همبستگی پیرسون و شاخص روایی منفک …………………………………………………………. 83
جدول 5-4: نتایج آزمون تی تک نمونه ای ……………………………………………………………………………………………………… 88
جدول 6-4: نتایج آزمون فریدمن …………………………………………………………………………………………………………………….. 90
فهرست نمودارها
 
فصل اول: کلیات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………….. 1
نمودار 1-1: مدل مفهومی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………… 9
جدول 2-1: نقاط قوت و نقاط ضعف پژوهش­های پیشین جایگاه­یابی در صنعت هتلداری از منظر آژانس­های مسافرتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………13
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………. 18
نمودار 1-2: مدل محدودیت­های فراغتی هندرسون و همکاران ……………………………………………………………………… 43
نمودار 2-2: مدل جایگزین محدودیت­های مشارکت جکسون ………………………………………………………………………… 44
نمودار 3-2: مدل سلسله مراتب محدودیت­های فراغت …………………………………………………………………………………… 45

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...