كار كنفرانس انجمن تعلیم وتربیت وتاریخ قرار نبود چنین پاسداشتی باشد. برایان در نزد اعضاءبه عنوان یك بنیانگذار وبرای علاقه وحمایت مداوم اواز انجمن، صمیمی شمرده می شد. آن دسته از اعضای انجمن كه برایان را می شناختند می توانستند تصور كنند كه كنفرانس مزبور احتمالا چه واكنشی همراه با آشفتگی در خود مرد ایجاد می كرد.واعضای انجمن كه شناخت خوبی ازنوشته های تاریخی برایان داشتند،به انتظاراتی كه احیانا وی از بازنگری نقادانه ی دائمی تاریخ وتاریخ نگاری داشت واقف بودند.بخشی از عمر او صرف تشویق چنین استاندارد هایی در درون انجمن وبه صورتی گسترده در درون رشته تحصیلی وپژوهشی خود او شده بود. با اینكه ما به خاطر تاثیری كه در

 پژوهشهایمان در رشته ی تاریخ تعلیم وتربیت داشت ونیز به خاطررهبری عملی وفكری او،مدیونش بودیم،ما می خواستیم آن گونه كه او احتمالا مایل بود،یاد وخاطره ا ش را با دعوت از مقالاتی كه از نوشته های تاریخی او پا را فراتر می نهادند ویا مخالف آنها بودند پاس بداریم.

یک مطلب دیگر :

 
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...